Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tessegosing - OHplast kan du köpa per ark i kassan på alla (?) bokhandlar! Har för mig att de kostar runt en tia styck.... Fundersam Kom ihåg att du ska ha för bläckstråleskrivare om du inte har en laserskrivare! Den plasten är lite skrovlig på den sidan som man skriver ut på. Men det har de nog koll på i affären Ifall man vill ha en hel packe så rekommenderar jag att köpa en större förpackning på Claes Ohlson!  Blir MYCKET billigare i längden!
  • Blue Vapor

DianaJ - jag har en vän med egen liten scrap- kort-butik och hon väntar ständigt på utlovade leveranser från dem... trots att det är deras egna stämplar Skrikandes Jag vet en gång som hon var galen, då hade hon försökt ringa dem i TRE VECKOR för att odern de lovat på några dagar inte dykt upp...... Så det är ju trevligt med telefonnummer - OM DE BEHAGAR SVARA.

• Blue Vapor

Jag surfade runt på 2peas igår rätt mycket.... och såg mycket nytt! Bland annat BGs nya serier skymtade förbi - SKA HA!! Jag har inte varit så jätteförtjust i BG hittills, _har_ många men kan liksom inte använda dem Vet inte vad jag ska göra med dem och lägger alltid tillbaka i sin hög här Men de nya blev jag helt kär i

• Blue Vapor

Cia - *frust* Du det vågar jag inte svära på! Men då kommer jag ju _aldrig_ ha nåt att visa upp ju.... för man får väl inte visa innan, det man skickar in?

En GOD nyhet för intresseklubben - jag har nu kommit på hur jag ska göra min nästa LO!  *tror jag* Men det får vänta till ikväll då barnet lagt sig - tills dess är det fullt ös medvetslös här *någon illvrålar i örat och vill ha mer yoghurt - eller vill inte*

• Blue Vapor

MEN så konstigt!! NUUUU dök ditt svar ang M upp, Diana! Har inte funnits här för mig innan! - Ja det är skitskumt att de får hålla på.... och så verkar det ju som att så fort en diskussion om dem seglar upp på andra forum så stängs tråden helt plötsligt AV och så får ingen någonsin prata om det mer..... luktar lite illa, tycker jag! (har vissa ehm INTRESSANTA erfarenheter åt det hållet )

Men all heder åt de som ägnar sig åt hederlig affärsverksamhet!!

• Blue Vapor

Glömde -
    CHA är en jättestor GIGANTISK pysselmässa i USA som hålls två ggr årligen! Vet inte riktigt vad själva förkortningen betyder dock...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket