Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag torrsurfar medan jag tar mental sats för att börja på RIKTIGT med min LO Vem vet, den kanske är klar innan nästa helg *frust* Har väntat på en "släppning" av en kollektion kläder som jag ständigt suktar efter...Kyss.. och mycket riktigt behöver jag nu vinna STORT på lotto!  Skrikandes

• Blue Vapor

Claudia - det blir ännu en om BB..... kanske lite trist?? Fundersam Äh, men nu BLIR det så i alla fall! Bara ett gäng bilder på bebben när vi bodde på hotellBB och så lite kort journaling om vad som hände där....eller om bristen på action egentligen Sen nästa LO, så åker vi heeeem, och sen är vi hemma och SEN blir det lite roligare *asg*

• Blue Vapor

Cama - HAHAHAHAHAHAHA! Åh så skönt att få höra nåt sånt! Tihiiiiiiiii! Jag är ju långsammast i världen, så det är bara GLÖMMA allt vad extra-tjofräs heter! Men det där lät onekligen mycket bättre - jag håller mig till plaaaaanen!

Nattis!

• Blue Vapor

roha - välkommen hit!

Melle85 - kolla in www.lifetimemoments.com (och kommer du på en gräslig brudfotosida nu så skriv lifetimememories istället - skriver OFTA fel )
    De har supermycket, snabb service och frakten är efter vikt. Du kan skriva i meddelanderaden på ordern att du vill bli kontaktad om hur hög fraktkostnaden blir innan det dras från ditt konto, så slipper man bli överraskad   Tänk på att du alltid riskerar att ditt paket fastnar i svenska tullen - det händer inte särskilt ofta tycker jag, men OM det gör det så kan det vara bra att veta att du då måste betala svensk moms på köpesumman (ej frakten) samt någon expeditionsavgift. Det blir dock sällan dyrare än här hemma ändå, och om man ser till att köpa sånt som ändå inte FINNS här hemma så är det ju helt klart värt det! Lycka till!

• Blue Vapor
    Melle85 - jättefint ju!!!

Matriark och Fnyz - jag hör till den växande skaran som är ganska övertygade om att hela "syrafritt-grejen" är en stor bluff.....

Mamma har gamla, gamla pappersalbum med foton inklistrade i som jag tror mormor eller gammelmormor gjort - och inte fasen har de fotona blivit förstörda. Albumpappret har gulnat, ja, men fotona är det inget fel på. En kompis gjorde klippåklistra-album då hon var liten - säg 20 år sedan - och hon skrattade gott då hon tog fram och kikade på dem härom månaden - inget såg förstört ut, inte ens pappret.

Jag hörde en av tjejerna på Papprika prata lite internt med en annan butiksägare på scrapmässan som var här i Sthlm i våras, och hon muttrade över att förpackningar med brads och sånt från MM hade rostat.... "man undrar ju hur syrafritt det är då" var vad hon sa.Oskyldig

Matriark förresten - jag har en OUPPACKAD sån PHpenna här Köpte i nån scrapbutik i Göteborg på en pysselträff för.... 3 år sedan?? Hur ska man använda den?

Jag vill också på syfestivalen och träffas! När är den? Jag hoppas vi är hemma då bara....
  • Blue Vapor

Matriark - *frust* vintage!!! Wiiiiiii! Nä men allvarligt, jag köper ju bara riktiga scrap-saker, så det är ju inte nån fara på taket..... SKA inte vara nån i alla fall . Sen ibland trycker jag dit nåt som antagligen inte alls är "scrappigt" och det låter jag få gå helt enkelt. Vill inte att det ska "hindra" mig i skapandet liksom.

Oooooooooh.... nu är klockan snart SÄNGEN för min lilla gosa!! Vår tjej ska för första gången i sitt 10månadriga liv sova ensammen borta Hos mormor Och nu borde hon vara i sin tomtepyjamas och grötat och färdig att krypa ner..... Oh vad det känns jättekonstigt. Min skrutt. Tänk om hon inte kan somna. Om hon blir lessen. Och om hon vaknar av mardrömmar miss i nassen och inte mormor hör. Trots att mormor antagligen inte kommer kunna sova en sekund i natt av nervositet Och till råga på allt så är inte mamma eller pappa där och kan tröstas. Och kramas.

Usch.

• Blue Vapor

Ooooh jag är en dålig människa.... *myser*.... jag blir alldeles VARM av glädje då jag ser att så jättemånga tycker likadant om Magnolia som jag och mina andra pysselkompisar gjort i flera ÅR!!! Jag ryser av välbehag här. USCH hemska mig!

*frossar vidare, har bara hunnit hälften av kritiken ju! *

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket