-
Jag tror att det är väl vilken akrylfärg som helst... jag har ett set köpt på CO som jag använder ofta, och det går hur bra som helst. Billigt oxå!! Svårt är det inte, men det kan vara lite trixigt att få det rakt. Men jag är inte så noga med det, hade jag varit det hade jag blivit tokig! Ser det som att det är charmigt med lite vint och snett...roha skrev 2007-02-10 10:03:52 följande:Hej hej!Finns säkert svar på detta nånstans, men ska jag va ärlig så orkar jag inte leta.När det gäller foamstamps......kan man använda sig av vilken akrylfärg som helst?E det svårt att få till ett ord me dom så att det blir snyggt?Gomorron förresten! Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
-
Ingen aning!ElinaTristan skrev 2007-02-11 18:40:44 följande:*Puffar för min fråga* ElinaTristan skrev 2007-02-11 11:03:35 följande: Nu ställer jag kanske en korkad fråga, men men.....Använder pennor som det står gift fria på, är det samma som syra fria, vad tror ni??
-
Å Grattis MAMMSY till publiceringen på SWEbloggen!!

-
Ooooo BV!!
Vad rooligt det var att gå in på din blogg idag då!! *dansar runt av glädje*
-
*springer och kollar BV:s blogg*
-
Snyggt kort Emmixen!!

-
Kickis Pyssel: Tävling i rosa, brunt å rött med specifika dekos..Skumpis skrev 2007-02-12 18:29:09 följande:C o K - Nä, det går lite fortare om jag scrappar efter en skiss. Och så blir det nästan alltid bättre resultat. Återigen bristen på den konstnärliga genen som blir talande. Jag ser _aldrig_ en LO framför mig när jag börjar. Resultatet kommer alltid som en chock Ni som har koll; finns det någon rolig skiss, utmaning osv ute nu? Gärna tävling
Hobbyhuset:Skiss, kolla i bloggen
Pappersbiten: Skisstävling
Scrapbutiken: Skisstävling om att bli mars gästdesigner
Dom kommer jag på nu att jag sett... Kanske nått som passar? -
Hmmm.... det beror lite på....claudia79 skrev 2007-02-12 21:23:39 följande:Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
Det spelar inte så stor roll... *bra svar* måste fundera....
-
Nä, det spelar ingen roll. Det kan ju vara kortets placering, eller en deko som inspirerar mig, så om det är mycket eller lite på Layouten spelar ingen roll för mig.claudia79 skrev 2007-02-12 21:23:39 följande:Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
-
Jag vet aldrig när jag sätter mig hur det ska se ut när jag är klar. Följer jag en skiss så är det enklare, men om jag inte gör det så kan det ta väldig tid med att välja papper... och dekos... ibland väljer jag bort kortet och tar ett annat för att det passade pappret bäst...
Känner mig oerhört velig ibland...
Frågar jag nån gång om råd så blir jag arg för det svar jag får... Det är väl bra så är standardsvaret, vilket jag VET att jag kommer få till svar, så varför jag besvärar mig med att fråga fattar jag inte..
Jag håller aldirg på med en LO mer än en kväll, så på ett snitt kanske det tar 1½-2 timmar tills en Lo är klar. Ibland såklart mer...