• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah:

Tänkte göra ett födelsedagskort nu, och iom att vi köpte ett nytt skrivbord där BÅDE datorn och mina scrapgrejjer får plats så kommer jag bara att....gliiida lite åt höööger så kan jag scrappa, och när jag vill kolla lite i scrapträsktråden så gliiider jag lite åt vänster!  Underbart!!

Lycka!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Minimalla skrev 2007-02-02 13:41:23 följande:
    Marajjah skrev 2007-02-02 13:39:20 följande: Jo79 skrev 2007-02-02 13:15:09 följande: Marajjah: Tänkte göra ett födelsedagskort nu, och iom att vi köpte ett nytt skrivbord där BÅDE datorn och mina scrapgrejjer får plats så kommer jag bara att....gliiida lite åt höööger så kan jag scrappa, och när jag vill kolla lite i scrapträsktråden så gliiider jag lite åt vänster!  Underbart!! Lycka!! Mamma till KaramEllenÅ jag glider precis tvärtom när jag ska göra samma sak som du... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 Och jag får "glida" hela vägen från datorbordet i vardagsrummet ut till köksbordet i köket för att få scrappa lite. Hmm låter liksom inte riktigt lika bra...

Nä, inte riktigt... precis så fick jag glida förut...typ igår.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
    Äääääää.... det är nog en blandning mellan "färgsprakande glatt" och "gulligt pastellsött". Fast jag är väldigt svag för lantligt romantiskt....

2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
    Basic Grey

3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
    Rååååsa

4. Prickigt eller schackrutigt?
    Prickigt

5. Randigt eller rutigt?
    Randigt
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Här är min nya scraphörna, jag är så nöjd så nöjd. Det fattas några hyllor till vänster om datorn och en hurts under skrivbordet, men annars är det nog ganska klart. Just nu...

Scrap 197.jpg
       Scrap 198.jpg

...och såhär blev kortet som jag CASE:at från Muhren.

Grattis CASE:ad från Muhren.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Yepp, vi var en sväng på IKEA och som vanligt tog de flera tusen bara i inträde!
    Skrivbordet hittade vi på fyndet för 150:- istället för 700nånting, och den lilla byrån med lådorna är oxå IKEA. Och tanken har slagit mig Marajjah, jag har tom kollat runt lite i bloggar och sånt för att hitta om nån gjort nått med sin... När hyllorna kommer upp (som jag HOPPAS att sambon har med sig hem) så blir det ännu rymligare på skrivbordet.

Det var så skönt att ha allt precis framgör sig, att inte behöva leta igenom flera boxar och flytta på allt för att komma åt. OCh jag behöver ju inte plocka bort efter mig heller... Det är nog nästan det bästa...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Tjej 83 skrev 2007-02-02 17:17:42 följande:
    hur syr mman? sett några som gjort xxx på lo o genom själva fotot, hur ska man göra för attd e ksa bli som bäst? göra hål med nål o sen sy försiktigt? eller finns de annat sätt?
    Jag fuskar! Ritar stygn med svart penna....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    claudia79 skrev 2007-02-02 18:47:51 följande:
    Jepp, här ser du den längst till vänster...Nu är inte detta min scraphörna idag, men Moppe-byrår still going strong!
    Snygg! Har du målat sidorna och ovansidan? Eller är det papper?
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-02-02 18:56:54 följande:
    Å, jag ska till Ikea i morgon. Gissa vad jag ska köpa? Vad kostar en sån månna Jo79? Så fin moppebyrå Claudia! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    99:-. Den finns i lite olika utföranden, med hela långa lådor och en med lite bredare färre lådor... jag tyckte att denna passade mej bäst med massa småfack som man kan gömma det allra nödvändigaste... Det värsta är att jag egentligen skulle behöva en till...Oskyldig
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Chestnut roan. Helt klart. Får panik när den börjar ta slut och jag inte ser nästa oöppnade i närheten...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-02-02 23:05:55 följande:
    DianaJ skrev 2007-02-02 23:01:31 följande: Måste bara höra med er (eftersom jag sitter och chalkar just nu) vilken är er favoritfärg på Color Box fluid chalk? Som ni använder mest? Dark Brown, Chestnut Roan och Charcoal. Funkar alltid! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Precis. De andra färgerna behöävs egentligen inte... fast man måste ju ha dom ändå!
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket