• Jo79
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-06 13:36:09 följande:
    roha - Vad kul! Eliza är så snyggt! Själv väntar jag på att mitt Tangerine ska dimpa ner i min brevlåda kikkan - vad fin LOn blev Jo79 - superfina kort! Jag älskar också att måla med distresser. Jag använder en penna med vatten i skaftet. Supersmart och man slipper vara rädd för att välta ut vattenglaset. Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Ahhh..vatten i en penna! Smart!! (Och det skulle eliminera mitt problem med katten som envisas med att hoppa upp och lapa ur vattenglaset!Fundersam) Vad har du fått tag i den?
  • Jo79

Bitte: jättefin! Och vilka underbara kort....!

Ang. Scrappiz så är jag inne varje dag och kollar, men det är så stort att jag inte orkar engagera mig så mycket. Men det är mycket bra info och annat som jag gillar.

Har en ny Lo i bloggen!

• Jo79
    Bark skrev 2007-04-09 15:31:52 följande:
    Jag är SÅ sugen på att scrapa. Men vill spara mina bilder tills imorgon då två vänner kommer på scrap-dejt till mej!! Så jag fick ställa mig och baka bullar i stället.Vad gör ni när ni är så scrap-sugna och vill "spara" er??Själv har jag letat skisser samlat ihop foton och bakat så allt är klart tills imorgon, men som sagt vad gör ni?? Mamma till Jasmine & Timmie
    Ja, typ så! Och så gör jag lite kort ibland. Det brukar lugna sig lite då, men ibland så måste jag scrappa ändå. Har du inget kort som du "får" ta idag ändå? För det kan ju vara synd att inte ta tillvara på scraplusten oxå...
  • Jo79

Ehm.... Och det här är då jag....

Josefin är på dagis
    Josefin är utbildad psykolog
    Josefin är definitivt en av de flickor som är snyggare med kläderna på
    Josefin är nybliven ungdomsmästare
    Josefin är mörkrädd

Vet inte riktigt vad jag tycker om nr:3....

• Jo79
    Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
    Jag har två album, ett till Ellen är klart, och ett semesteralbum är inte klart. Behöver fler album!! (Kanske får jag i present ikväll.... )

Planerar du sitt scrappande?
    Nja.... kan jag nog inte påstå. Jag gör efter skisser ganska ofta, men mer planerat än så är det oftast inte.

Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
    Ja, nästan alltid skriver jag vilka produkter jag anvönt och vad papprena heter. Även datum och vem som gjort den....

Har du en scrapbudget?
    Nej. Inte mer än att jag inte handlar mer när jag börjar få ont i magen av att tänka på hur mycket jag redan handlat...

Hur förvarar du spillpapper?
    Oooo... lite här och var! Några i plastfickor, lite har jag i en cropper Hopper och ibland ligger det i mappen i mappvagnen. Det är en enda stor salig röra.

Hur förvarar du stickers och rubons?
    I en låda.

Hur förvarar du dina dekos?
    I lådor, glasburkar och sortimentlådor.
  • Jo79

Kikar in en snabbis innan det är dags för sängen! Ska sova på min nya goa dunkudde! *mys*

Har haft kalas här för en nätt skara på nio familjemedlemmar. Bättre än över 20 som det i brukar vara.... Systern min hade varit i en scrapaffär och handlat lite fina scrapgrejjer till mig, hon hade inte en susning om vad hon skulle köpa, men träffade rätt med det mesta! Kul!! Fick 1000:- i rena pengar oxå, nån som har en bra idé på vad jag spendera de på?

Nä, jag ska upp aptidigt imorgon, så det är dags att sova!

• Jo79

Å vilka fina Lo:sar ni gjort!! Ros till alla!!

Jag har en ny i min blogg, första Lo:n på evigheters evigheter. Det går verkligen upp och ner med min scraplust, ofta tänker jag att jag ska scrappa, men så bara fastnar det och blir inget av det. Men idag... Tjohoooo!!

• Jo79

Ofta står det väl att det ska vara en nygjord Lo, eller efter en speciell skiss. Tror inte att det är helt OK att skicka in samma till flera tävlingar, men om det uttryckligen står utskrivet är väl tveksamt. Jag hade personligen tyckt att det skulle kännas fel för mig att skicka samma till flera tävlingar. Men man kan ju alltid maila och fråga de som håller i tävlingen.

• Jo79
    roha skrev 2007-04-17 17:17:26 följande:
    Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..
    Till mig oxå om du vill. Mest om scrap, men även om lite annat.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket