Förr oss som är fast i Scrapträsket
Jättesöt!
Jättesöt!
Jen 82: Oj! Det var inget dåligt påskägg!! Grattis!
Och GLAD PÅSK på er alla goa träsktroll!![]()
Pssst.... Jag har lagt in två nya påskkort i bloggen
Ni som gör kort: Vilken sorts stämpeldyna använder ni? Jag har en liten Colorbox, men den är så liten. Har ni andra oxå typ en sån eller vad har ni?
Vanezuela: Den var ju jättefin!! ![]()
Bitte: jättefin! Och vilka underbara kort....!
Ang. Scrappiz så är jag inne varje dag och kollar, men det är så stort att jag inte orkar engagera mig så mycket. Men det är mycket bra info och annat som jag gillar.
Har en ny Lo i bloggen! ![]()
Ehm.... Och det här är då jag....
Josefin är på dagis
Josefin är utbildad psykolog
Josefin är definitivt en av de flickor som är snyggare med kläderna på
Josefin är nybliven ungdomsmästare
Josefin är mörkrädd
Vet inte riktigt vad jag tycker om nr:3.... ![]()
Kikar in en snabbis innan det är dags för sängen! Ska sova på min nya goa dunkudde! *mys*
Har haft kalas här för en nätt skara på nio familjemedlemmar. Bättre än över 20 som det i brukar vara.... Systern min hade varit i en scrapaffär och handlat lite fina scrapgrejjer till mig, hon hade inte en susning om vad hon skulle köpa, men träffade rätt med det mesta! Kul!! Fick 1000:- i rena pengar oxå, nån som har en bra idé på vad jag spendera de på?
Nä, jag ska upp aptidigt imorgon, så det är dags att sova!
Å vilka fina Lo:sar ni gjort!! Ros till alla!!
Jag har en ny i min blogg, första Lo:n på evigheters evigheter. Det går verkligen upp och ner med min scraplust, ofta tänker jag att jag ska scrappa, men så bara fastnar det och blir inget av det. Men idag... Tjohoooo!! ![]()
Bitte: Tack!
Och din Lo är jättefin! Lugn och harmonisk tycker jag.
Jag vet att nån gjorde en Lo om Eiffeltornet i en utmaning för ganska länge sedan. Men vem det var kommer jag inte ihåg. Men det var en väldigt fin Lo! ![]()
Ofta står det väl att det ska vara en nygjord Lo, eller efter en speciell skiss. Tror inte att det är helt OK att skicka in samma till flera tävlingar, men om det uttryckligen står utskrivet är väl tveksamt. Jag hade personligen tyckt att det skulle kännas fel för mig att skicka samma till flera tävlingar. Men man kan ju alltid maila och fråga de som håller i tävlingen.
Vilka fina alster ni har lagt upp tjejer!
till alla!!
Jag har en ny Lo i bloggen om ni vill se.
joscrapblogg.blogspot.com
.... vad sägs om 0.375 sekunder?! Är jag sämst eller sämst?? ![]()