• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jenn79 skrev 2007-01-21 21:16:43 följande:
    camasunary: Det måste vi ju!! Med alla delar så får vi en hel kamera med ALLA delar till japp, så måste det vara, bankdosa+laddare= VÄLDIGT BORTA
    Har din bankdosa försvunnit?? Kan tipsa om att leta i facket på databurken där man stoppar in disketter, om du har nått sånt... Där stoppade Ellen in min bankdosa en gång. (Hon hade ju sett mamma och pappa stoppa in grejjer där, så varför inte hon oxå?!)  och inte tänkte jag på att leta där direkt... Ett tips bara...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jane: Välkommen hit!

Sambon min kom hem förut och hade varit en sväng förbi på IKEA och köpt fler hängmappar till min mappvagn, så nu har jag suttit och sorterat och grejjat hela kvällen *lycklig* Jag behöver nog nästan en vagn till tror jag....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    miniGrynet skrev 2007-01-21 22:15:30 följande:
    Oxå hittat hit, är inte så aktiv, men ändå kul att läsa här ibland! Jo79Skrattade när jag läste om er finurliga dotter! Bankdosan i diskett-facket! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Ja... det gjorde vi oxå. Fast det blev lite dyrt eftersom vi hittade den efter vi fått lösa ut en ny.... Men, där är det första stället jag tittar efter försvunna saker nuförtiden!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jenn79: För oss kostade det att lösa ut en ny, har FSB. Ring du och kolla för säkerhets skull...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å kolla! Fnyz är med på swebloggen!

Grattis!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    M73 skrev 2007-01-22 09:17:32 följande:
    är man scrapskadad om man redan vid första flingorna av snö börjar fundera vilkabilder man skall ta för att scrappa?
    Nä, inte i det här sällskapet...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

inte jag heller. Det är nog nått knas...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å grattis Liiinda! Den är jättefin! Så spännande att bli gästdesigner...
    Lycka till!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ah, nu har jag scrappat! Till scrappiz månadsutmaning, men den blev inte alls som jag tänkt från början... Men jag är så nöjd så. Ni får inte se den förrän imorgon för jag har inte fotat den än.

Vad roligt med bröllop Meli!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Så NU har jag fotat och lagt upp Lo:n jag gjorde igår. Finns i mitt galleri om nån vill kika...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket