• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nä, har inte kollat, men 10-14 räcker... om man är där när de öppnar så hinner man ju en hel del när inte barnet är med...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 22:25:24 följande:
    Men, men, men hallå där! Det kan väl inte stämma att det bara är TVÅ som ville vara med och tävla med sina Valentine-kort??? Fy 17 vad tråkigt i såna fall En himla tur att de två som skickat in är jättefina i alla fall Ska vi ha det öppet tills imorrn kväll, kanske, eller är det helt enkelt inte fler som hade lust att vara med? Himla synd på flocket, måste jag ju säga Nu ska jag fippla med PSP här.......... den som väntar på nåt gott..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tsssss...det räcker väl med två??
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    claudia79 skrev 2007-02-07 20:47:04 följande:
    Fnyz: kära du, hade du en lista över "måste-ha" distresserna??SKulle du kunna pm:a mig den?   Hittade ett erbjudande på  distress refiller.....Vet du (eller nån annan) om det är såna distress ink flaskor jag skulle vilja ha? Såna man anvädner till stämpelmålning tex?
    Vad är det för erbjudande du hittat? *vill oxå*
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Claudia: Här skrev jag av från Fnyz (har jag för mig iaf...)
    när hon nämnde vilka hon fått tips om...

Tattered rose
    valnut
    scattered straw
    aged mahogny
    faded jeans
    wheathered wood
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

kanske bäst att dubbelkolla.... men är nästan säker...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 22:36:19 följande:
    JO79 - *GAPSKRATT* Väldigt diskret där!! Äsch.... efter vissa PÅTRYCKNINGAR från olika håll, så kan vi väl dra till med sista dag SÖNDAG dårå.... skitsamma, ingen ska ju med ett tåg eller nåt Och ni två DUKTIGA som redan skickat in, ni ska få ett uthållighetspris - jag lovar! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fy, det ligger en Lo som är så ful att jag bara vill gråta Gråterhär framför mig.... VARFÖR valde jag de papprena till det kortet?! Skrikandesoch VARFÖR klippte jag i dem fast jag VISSTE att det inte skulle bli bra....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Claudia: Hittar inte den butiken...? Vilken adress?
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    kikkan skrev 2007-02-08 13:11:47 följande:
    SandraK:Jag har inte embossat det jag stämplar, utan har vattenfast dyna. Jag har bara ett embossapulver och det är rödfärgat. Jag vill ju ha svarta konturer runt stämpelmotivet. Vad använder jag då för embossapulver? Finns det i svart, eller nåt som är genomskinligt, så den svarta stämpelfärgen kommer fram? Har sett att det finns nåt pullver som heter "clear" är den så att den släpper fram stämpelfärgen? (hoppas ni fattar, jag rör nog till det en del kanske)
    Jag har en brun stämpeldyna, och så har jag embosspulver som nog heter clear, för det blir den stämpelfärgen som kommer fram när jag embossar. Pulvret ser vitt ut, men liksom smälter.
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket