Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jaha...dottern kallar...
    Får återkomma senare...

• Mystjejen

Mia: Jättefin!

Skumpis: Ska bli kul att få se din scrap bok... För det får vi väl...

• Mystjejen

Godmorgon...

Claudia: Jag ska till GBG på mässan i slutet av mars...
    Jag har Elsies bok...men den är nog inte intressant antar jag...
    Och Ali Edwards senaste...designing with patterned papers, den är bra. Bra förklarat och skisser på varje sida. Den funkar länge just pga skisserna...
    Och så har jag clean and simple, the sequel, den är också bra, inte supermycket LO:s men hon skriver bra och inspirerande och boken är snyggt gjord och upplagd. Den är helt enkelt mest inspirerande...
    Tycker också att tidningar är roligare, men det beror ju på vad man är ute efter.
    Jag har köpt mina på Magdas (böckerna alltså) tycker de har bra priser där.

• Mystjejen

Just det...

Emmixen: Jättefin LO!
    BV: Helt ljuvlig LO!

MalinUlrika: ÅH! Jag vill med gå på scrapaffär... Vad kul!

Någon frågade om foamstamps... En sak jag hade missat var att man INTE får tvätta dem med diskmedel för då kan de lossna, vilket de gjorde för mig *snyft*...ett litet tips bara...

• Mystjejen

Nu har ni pratat om så mycket swirlar och grejer att jag måste springa och kolla...
    Skulle inte köpa något innan mässan...men jag VILL!!! Men om det är cybercrop snart då måste jag nog ha lite nytt...hm...ja, det måste jag nog...

• Mystjejen

hej...
    nu har jag läst igenom allt ni skrivit sedan sist jag var inne...många sidor blev det...
    har också fått tidningen idag (och drömhem&trädgård) så ikväll blir det mycket läsning.
    vad kul att flera av er blivit publicerade, grattis!
    borde också skicka in någon gång...men det blir aldrig av.

har ett "problem" eller vad man ska kalla det...
    scrapbutiken har ju en tävling om mars månds gästdesigner...
    har gjort en LO...
    så igår el förrgår så visade alla i designteamet sina inspirationsalster och det visade sig att de arbetat med samma papper som jag gjort min LO i.
    känns pinsamt att jag gjort i samma...förstår ni hur jag tänker...som att jag härmats typ...
    så nu vet jag inte om jag kan med att skicka in...
    hur skulle ni gjort?

• Mystjejen

Claudia: Hm...ja jag får se hur jag gör...spela roll egentligen...

• Mystjejen

Cia: Gött! Svårt att klara sig utan PS!

Minns inte vem men någon ville se LO:s med OH på...
    Jag har på min blogg, den rosa LO:n "mitt älskade barn" där har jag skrivit texten på OH med akrylfärg och smal pensel. Har fäst OH-pappret m brads.
    Och längre ner finns en orange LO med en röd fågel på, den är gjord med akryl på OH. Har fäst fågeln med gluedots.

www.frusigoldson.blogspot.com

• Mystjejen

Nu såg jag att om man vill se den oranga så får man klicka på 2007 till vänster om inläggen.

• Mystjejen

Tessegosing: Ingen aning, tyvärr... Men jag vill också göra ett...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket