Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz: Jaha, ok. Ska kolla upp swappen på scrappiz. Det verkar ju bra!

• Mystjejen

Nu har jag ansökt om medlemsskap på swapparna på scrappiz...
    Funderar på...
    Det där mentor programmet el vad det kallar det, vad innebär det? Hur funkar det?

• Mystjejen

Fnyz: Jaha, tänkte det var så.. Tack!

• Mystjejen

Jag ska också scrappa lite nu...
    Får se vad det blir... Finns sååå många roliga tävlingar och utmaningar just nu så jag blir helt yr i skallen!!!!

• Mystjejen

Fnyz: Vilken fin! Jag gillar också rosa och brunt ihop! Jättesnyggt!

• Mystjejen

Oj vad vi gillar rosa och brunt.... ...

• Mystjejen

Han menar nog städa bland dina scrapsaker... eller...??!!

• Mystjejen

Claudia: Sista tiden har jag också bara gjort LO:s till utmaningar och tävlingar... Det är kul!

Jag gillar Elsie, fast inte så mycket hennes foton eller vad man ska säga... Alltså de är ju fina men alla är ju närbilder på antingen henne el hennes man el hund. Eller när de står mot en annorlunda vägg typ känns lite enformigt.... Men stilen älskar jag!

Fast jag har en annan som jag gillar mer. Emily Falconbridge! Hon är min stora scrapidol!
    Tycker hon är jätteinspirerande!

Grattis Mammsy!!

• Mystjejen

Fortsätter lite på mitt förra inlägg om projekt...

Jag har verkligen funderat supermycket hur jag ska lägga upp mitt "scrappliv"...
    Jag tar ju MASSOR bilder och man hinner ju inte scrappa allt och iallafall jag får dåligt samvete och känner att jag borde göra det och det...och då känns det ju inte så kul. Men man vill ju ändå visa bilderna.
    Så jag har lagt upp det så här...
    Majas 1:a år.
    Bröllopsalbum.
    Album där alla LO:s jag gör hamnar.
    Sedan har jag familjealbum för förra året som jag ska göra klart.
    Kommande familjealbum kör jag "light" scrapping som jag kallar det...låter fånigt...
    Alla familjekort sätter jag in i en pärm med sådana plastfickor i och scrappar lite i själva fickan...
    Låter kanske konstigt... Kan lägga ut en bild om någon e intresserad.
    Ja så gör jag....
    Hur gör ni???

• Mystjejen

Jag igen...
    Har just gjort klart en LO som legat ett tag och lett hånfullt åt mig... Tänkte slänga alltihop men idag så föll allt på plats och jag blev hyfsat nöjd. Känns bra...
    Så nu ska jag gå och ta tag i nått nytt projekt...
    (fotar imorgon)
    Vi höres!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket