Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu kom posten, och mitt paket från scrap o giftcorner kom inte idag heller... De som brukar vara så snabba...

Nu ska jag gå och planera veckans mat! Ska handla sedan. Har INGET hemma. Kylskåpet ekar verkligen.

Sedan ska jag planera två LO:s. Scrapbutikens tekninkutmaning och LOOK blogs veckoutmaning.

Vi höres!

• Mystjejen

Cheri: WOW! SNYGG LO!!!!

venezuela: Loppis LO:n var jättesnygg! Tyckte rubriken sitter jättebra som den gör!

Johanna79: Vilken skillnad på dubbel LO:n! Blev ju jättebra!

Har fullt upp idag så vi hörs senare ikväll!

• Mystjejen

Marajja: Gillar också din LO!

BV: Jag använder oftast pensel, en platt ganska hård. Då följer färgen med lite oc sprids liksom ut. Eller hur man nu sk aförklaradet...

• Mystjejen

Blev så glad idag för jag fick reda på att jag kom med på en kurs som medborgarskolan ordnar här i stan. Själva kursen kommer nog vara sådär...men man vet aldrig! Men det ska bli sååå kul att få träffa fler som gillar scrappingen. Skulle vara så kul att ha någon att scrappa med live!
    Längtar...

• Mystjejen

BV: Försök att inte tänka på vad du gör utan bara kleta på, då brukar det bli bäst tycker jag!! Men det beror ju på hur resten ser ut/ vilken stil iochför sig. Men ändå...

• Mystjejen

Johanna 79: Jag hade också ångest innan jag betämde mig. Vet inte vad det kostar, nåt på 300:- tror jag...hm kanske bäst att kolla upp...
    Man undrar ju hur kurserna är...hoppas att man får ut något av dem ialla fall.
    Men det är ju skönt att komma hemifrån lite och så får man ju tid till bara scrapping, så man får nog ut någonting av det hela i vilket fall.

• Mystjejen

Oj...nu suckar maken tungt el säger man djupt...
    Ska kolla på film...dags att stänga ner...
    Vi hörs imorgon!

Johanna: jag återkommer med pris mm...

• Mystjejen

Godmorgon!

Favoritbutik på nätet: Magdas
    Nästa inköp blir: Chipboards i alla dess former, funderar på en silent setter...
    Favoritdeko just nu: Knappar, overlays, rub ons
    Används aldrig på LOs: Blommor typ prima använder jag sällan... Aldrig öljetter, därför vill jag ha silent settern...
    Less- or more-LOs: Varierar friskt mellan båda!!
    Antal LOs i månaden: Varierar också, men ca 2/v.
    Antal LOs totalt: Ingen aning...måste kolla det...
    Tid för en LO: 30min och uppåt, är ju snabbscrappare...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket