Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu ska jag börja tjata om månadspaket igen...
    Någon av er som prenumenerar?
    Tycker Magdas verkar ha jättesnygga, men nu var jag inne på scrapaddicted och de verkar sjyssta de med... Men man får väl prova lite olika och se vad man gillar...
    Någon som har koll när månadspaketen på Magdas lägggs ut? De verkar ta slut fort...

På tal om scarpaddicted...WOW vad mycket snyggt de fått in...Farligt, farligt...

• Mystjejen

Maja vaknade kl 0900 idag så vi har precis käkat frukost...
    Ska nog ta oss ut och åka pulka en sväng tror jag.
    Ikväll ska maken och Maja åka iväg så jag ska få sitta för mig själv heeeela kvällen och scrappa!!
    *längtar såååå*

• Mystjejen

Nu har maken och dottern åkt på "pannkakstorsdag" så nu ska jag scrappa heeela kvällen...
    Har några tävlingar/utmaningar som jag vill hinna göra så ikväll är det snabbscrapping som gäller!
    Får se vad jag hinner...

• Mystjejen

Meeen vart tog inspirationen vägen...
    Har suttit och kollat på mina foto och helt plötsligt så känns det som om jag inte har ett enda kul att scrappa...skumt...

• Mystjejen

Bark: Ja, det är typiskt... Men nu har jag plockat fram alla babybilder på dottern, ska göra om hennes 1:a året album och det är många bra foto. Får se vad det blir...

• Mystjejen

Loppan79: Vad kul! Hoppas du får roligt ikväll! och vad kul att många polare ska börja...*avis*

• Mystjejen

Emmixen: Jag är intresserad om vi gör LO:s i mindre format...typ 20x20cm. Tror jag iallafall...

• Mystjejen

Cia: Jag vill med ha... Men jag har inte fått januarinummret än...
    Mitt paket verkar aldrig komma... Har varit i kontakt med butiken så jag hoppas det ska ordna sig...

• Mystjejen

Någon som gjort/håller på med LOOK blogs utmaning? KUL är den!!!
    Nu har jag plockat fram ALLT! som jag äger och som är rosa!!! MYCKET GREJER blir det!!!
    Utmaningen är att ta upp en färg i bilden och så använda papper och allt man har i den färgen, typ...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket