Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MamaKajsa: Ja ma kan skriva ut på dem, men jag har hört att det är viktigt att ha rätt broende på vad man har för skrivare. Har inte skrivit ut själv än. Men kolla först.
    Tror pappren kan smälta om man har fel. Tror det iallafall...

• Mystjejen

Så...nu har jag skickat in mitt bidrag till tävlingen...
    Men jag måste lära mig att scanna stora format för det är ju nästan omöjligt att få ett bra foto nu!
    Alltså grannarna tror väl inte man är klok som springer runt i alla rum och fotar ett stort papper...

• Mystjejen

Peggy O: Gå in i forumet och scrolla neråt, där finns en rubrik som heter "designteamet visar", jättesnygga LO:s har de lagt ut...

Jag har gjort en LO nu i em... Men jag är inte alls nöjd, fast jag vill inte göra om den.
    Jaja...man kan ju inte vara supernöjd med alla LO:s man gör...

• Mystjejen

annika: Klart du får vara med! Det varierar ju hur mycket man hinner och orkar vara med...
    Såg dina nya LO:s (på scrapbutiken) och de var verkligen jättefina!

Skumpis: Spännande! Ska genast springa in och titta...

• Mystjejen

Jag tycker det kan vara snyggt när man tex limmar fast paljetter, då syns lite glitter vid sidorna el om man limmar fast något genomskinligt...

• Mystjejen

Emmixen: vilka fina LO:s! Sååå snyggt med svarta blommor...måste köpa...

• Mystjejen

Cama: Det borde gå...vet inte... Men det kan nog bli snyggt...måste prova...

• Mystjejen

Åh! Jag vill scrappa! Men min kära dotter vägrar sova! Hon har varit uppe till 2300 minst i två kvällar i rad nu... Just nu leker vi hårfrisörska, inte sååå mysigt att bli kammad av en 2åring...
    Fast jag kan ju kika här inne samtidigt...
    Lite OT men men...

• Mystjejen

Kom på en grej förut...
    Har ju bytt blogg nu eftersom den andra krånglade... Så nu har jag ju bara de nyaste LO:sarna på den nya. Vad jobbigt att fota alla...en del gamla vill jag ju ha med ju...

Hänger ni på många forum? Vilka?
    Laddar ni upp på alla?
    Vilka forum gillar ni bäst?

Jag är ju här och på scrapbutiken, där laddar jag upp alla. Och så kollar jag in på scrappiz ibland och ibland laddar jag upp en LO där...
    Sedan är jag ju medlem på lite olika om jag skulle vilja vara med i någon tävling eller så...
    Skulle vilja vara mer aktiv på scrappiz...får ta tag i det...de verkar ha mycket bra därinne.
    Mer tid tack!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket