• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri skrev 2007-02-13 13:08:19 följande:
    ny LOsååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara!
    Åååååååååååå *hämtar papper och torkar upp dreggelpölen på skrivbordet*
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Johanna: Den blev ju jättebra med blänk! Snyggt!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

-Blir det fint? frågar den scrappande mamman sin dotter.
    Dottern tittar ett tag på den halvfärdiga Lo:n.
    -Jaaa.... fakist blir det fin mamma. Fakist...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag kan inte göra en Lo utan nån sorts bling! FörvånadNu har jag verkligen FÖRSÖKT på den här Lo:n, men det smyger sig likt förbaskat dit glitter och några små strasstenar...Oskyldig Inte för att jag inte tycker det är snyggt för jag tycker det är skitsnyggt,   men nån kan väl vara utan...? Bling har blivit vad blommor var förut- totalt livsnödvändigt!! Cool

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Favoritbutik på nätet: Jaaa.... vet inte.... Scrapaddicted köper jag ganska ofta hos, Magdas oxå, och jag gillar Scrapoteket...
    Nästa inköp blir: BG:s papper vill jag ha. Mer bling, och mitt glitterstickles är sluuuut snart och det går ju inte...
    Favoritdeko just nu: Bling och glitter
    Används aldrig på LOs: Garn och charms.
    Less- or more-LOs: Blandat. Ganska less, men försöker more.
    Antal LOs i månaden: Just den här månaden har jag redan gjort *räknar* 10 stycken, men ibland blir det kanske bara två. Väääldigt olika.
    Antal LOs totalt: Över 100. *orkar inte räkna igen* Men sist jag räknade var det nog  typ 160, så kanske...175?
    Tid för en LO: En kväll. Kanske 2 timmar? Ungefär.
    Tråkigast att shoppa: Ja, helt klart lim, fotofix och gluedots. Fast lite roligt var det att köpa fotofix på Ge-Kås när det var skitbilligt för hur många paket som helst!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Fundersam

Ska jag beställa Hänglars månadspaket? *stor beslutsångest*
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

ÄH! Vad sitter jag och skiiiver??GeneradFörvånadSkrikandes Inte 175!!! 115!!! ska det vara! Räknade nu och jag är ju helkass på att komma ihåg, gissa och dessutom använda rätt sifferknappar på tagentbordet...! *suck*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Mystjejen: Jaganvände aldrig öljetter, köpte Silent Settern, och använder fortfarande aldrig öljetter...!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket