-
-
Cia: Kram!

Och grattis till publiceringarna på Swebloggen! Suuuuperfina!
-
Åååå jag hade ABSOLUT köpt på med en massa papper från BG:s nya serier!! De är så otroligt vackra! Sitter just nu med några papper ur "perhaps"serien och bara njuuuter... så det blir mitt tips!Tjejtrazan skrev 2007-02-26 12:04:12 följande:Jag tänkte äntligen försöka komma ur min scrapsvacka och beställa lite nytt, har ni några tips på nyinkommet? Vilken serie är det som har så snygga svart-vita papper!? -
Å GRATTIS Annika! Så himla roligt!!
-
Nä FY!!! vilken jobbig dag det är idag!
Så mycket död och elände överallt!
Kan man inte bara glömma den här dagen, dra ett streck så är det TISDAG istället!?
Ursäkta att jag är OT, men det blev bara för mycket...
-
*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen?
Jag gillar tidningen jätte mycket men håller med några här ovan att den kändes lite rörig den här gången. Ska absolut fortsätta min prenumeration!
* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på?
Ingen som helst aaaaning! Har svårt att hålla isär vilken som är vad och hur de funkar.... jag vet vad en QK är....
* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna!
Kollar fortfarande in där varje dag, men tycker att det har blivit lite tråkigare där. Inte så många roliga skisser och sedan de avgiftsbelagt tävlingsdelen så är det ju mycket färre tävlingar som annonseras där. Trist oxå att man knappt får kommentarer på sina nya Lo:sar. -
Ja, som jag förstått så kostar det för företaget (inte för oss som deltar!) att lägga upp sina tävlingar där. Och då förstår jag att mångar väljer att lägga i sin blogg och på andra ställen...SandraK skrev 2007-02-28 16:00:59 följande:Va, är tävlingarna avgiftsbelagda på Scrappiz? Hade jag ingen aning om... Jag är inne på Scrappiz nästan varje dag, men inte speciellt länge och läser väldigt lite. Tycker det vuxit sig väl stort, så jag hinner inte riktigt med att kolla runt, men är det något jag undrar över finns ju oftast svaret där!Ang. Scrapbooking mm så har jag bokat mig för ett år till, tycker det är så kul med en svensk tidning, och jag tror den kommer bli bättre och bättre allteftersom.Jag skulle nog köpa en Craft Robo! -
När jag scrappade Ellens första år (som ännu inte är klaaart!!) så var det i a4 och jag skar till vanliga 12' Cs. Funkade bra!Jen 82 skrev 2007-03-02 14:50:25 följande:Ni som scrappar lettersize, köper ni lettersize cs eller skär ni till 12*12? -
Bazzill är en sorts Cs.NyfikenÖrn skrev 2007-03-02 20:32:49 följande:Vad är det för skillnad på cs och bazill? -
Prism är ett va?