• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jösses. Nu går jag och lägger mig... fingrarna snubblar över tangenstbordet och jag ser suddigt. Är det ett tecken?Fundersam

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    MamaKajsa skrev 2007-02-02 23:09:57 följande:
    Hej. Här kommer en entusiastisk nybörjare inskuttandes. Vilken fantastiskt rolig grej detta är. O va snygga grejer ni gör *impad*Har gjort sex LO:s nu o inser att jag måste framkalla meeeeeer bilder Var och shoppade med två vana scrappare häromdagen, jag blev helstressad inne i butiken....finns ju bara sååå mycket fint *vill ha vill ha*Kommer kanske inte ha så mycket att säga i den här tråden men MASSOR att läsa. o lära. Bara att lära sig "språket" är ju halva utmaning Såg att ni kör skiss-utmaningar med...det vore ju kul att prova på, men får nog öva lite mer först Hoppas det finns plats för mig här, för ni verkar vara en hel hög med glada tjejer som verkligen skriver hur mycket som helst
    Välkommen!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

NU går jag och lägger mig!

Skriv nu inte fööör mycket ikväll...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Maj gadd vilka snygga papper Cheri!!  Supersnyggt!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-03 10:16:16 följande:
    God morgon! I dag ska jag till stan (GBG) på pysselshopping Undrar om ni kan rekommendera en (eller flera) sidor på nätet där man beställer fotoframkallning via deras hemsida och får bilderna hemskickat.
    Extrafilm har just nu ett erbjudande om att framkalla 30 gratis digitala bilder. Uppge punktse i varukorgen. Portp 34.95 tillkommer. Gäller tom 18 (?) februari.

www.extrafilm.se
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag gillar scrapotetket, och Meli brukar vara snabb. Me like a lot!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Camasunary skrev 2007-02-04 22:45:42 följande:
    Jo visst är det min frukttjuv!! Tack!  Ni är för gulliga!!
    Jättefin! Coola färger, jag gillar egentligen inte sån gul, men du har gjort det bra!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande:
    någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :)
    Det har jag för mig att jag sett nånstans... Om jag kommer på var ska jag säga till!

Så vabbar jag idag och korven sitter och kollar på Bamse. Har anmält mig till TVÅ Skrikandes receptswappar på scrappiz (helkorkat, för jag tycker det är såååå jobbigt att göra receptkort!) så jag tänkte få gjort det idag.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

I de som jag är med i nu är det 8 personer i varje grupp, som ska välja ett recept på t.ex "kyckling". Så gör man 8 likadana kort med receptet på och skickar till värdinnan som sorterar och skickar tillbaka. Så jag får 7 nya och mitt eget recept tillbaka. Precis som en vanlig swap!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket