-
Lucas 4 år va? På sid. 78...Cia o krabaten skrev 2007-02-22 20:16:37 följande:Peggy-o: Vilken är din?Grattis ändå fast jag inte vet vilken den är Och pyret till Swe!Mammsy: Det tycker jag låter jättebra!Fler träsktroll i tidningen! -
Vet inte du... min silvriga glitter STICKLES är en liten genomskinlig plastgrej med ett plastlock... Man liksom klämmer ut glitterlimmet genom en pip. Men det kanske inte var det du frågade efter...Skumpis skrev 2007-02-23 21:32:01 följande:Idag köpte jag Glitterstick på Panduro. Är det samma som Sticklers? Eller är sticklers något som inte finns och jag kom på nu??? Och varför blev mitt vita glitter grönt??? Sen köpte jag en Sakura Souflépenna också. FAst den var så tjock att jag tror jag gillar min Sakura GellyRoll bättre. FAst jag har inte provat den riktigt än förstås
-
Nu har jag läst igenom ett TON med sidor, jösses och PUH!! vad här skrivs!!
Grattis till alla publiceringar överallt, så roooligt!!
Och ni som både lagt ur här och i gallerier, jättefina alster tjejjer!! Har inte hunnit skriva i GB:s...
Och till er som har det jobbigt hemmavid med sjukdomar i familjen - K_R_A_M!!!
Jag är helt allena här hemma idag, sambon är på fiskeresa och korven är hos sin älskade mommo och foffa. Jag hoppar högt vid varje ljud, har tänt ALLA lampor och tänker sitta uppe läääänge...
Är inte så van att sova själv längre.... 
-
Några nya i galleriet om nån vill risa å rosa lite...

-
...och det är det som är Huvudsaken!!
Nä, nu är det sängen som gäller! Ska ta med mig en scraptidning tänkte jag så jag har nått att läsa i den stooora tooooomma säääängen.....
Natti!
-
-
Oftast så har jag inte så många kort som passar ihop för att göra en dubbel, det blir dubbla bara när det är "speciella" tillfällen som jul, midsommar och födelsedagar.Knoddens mamma skrev 2007-02-24 22:01:43 följande:Har kikat in lite hos flera av er och ni gör verkligen superfina LO´s. Men varför gör de flesta av er bara enkla och inte dubbla? Fick tipset när jag började scrappa att man skulle göra dubbla eftersom det inte blir så "rörigt" när man skall titta på dem i albumen.Är bara nyfiken.. -
CyberCrop
-
..som idag är på scraputmaningen...
-
utmaningsrally.forum24.se/
Funkar den?