-
Myyycket vettigare! Hade han börjat städa om han gått tidigare?Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande:Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa? Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?
-
Å vad jag gillar min nya soufflépenna! Att jag inte köpt en sån tidigare!
Det bli ju skitsnyggt! 
-
Jo79 skrev 2007-02-08 21:49:08 följande:Å vad jag gillar min nya soufflépenna! Att jag inte köpt en sån tidigare! Det bli ju skitsnyggt! Mamma till KaramEllenDet blir liksom ett annat sting i doodligen...Cia o krabaten skrev 2007-02-08 21:50:14 följande:JO: Visst blir det

Jag har satt rekord i snabbscrapping, ett personligt rekord. 15 minuter!!
Från kortval till helt klart!! Den ligger bara på tork, det bleb lite färgkladd på istället för chalk som måste torka lite.
-
Jag köpte min soufflé penna på Pappersbiten, men tror att jag tog den sista...

-
om ni väntar liiiiite så ska jag precis ladda upp Lo:n jag gjorde igår... där har jag gjort lite prickar... Vänta lite!
-
NU har jag gjort den stooor så kanske ni ser... jag har prickat runt fotot med soufflépennan, det blir liksom blankt och lite upphöjt. Den är verkligen jätteskön att jobba med!
(Pappret är inte så blått, det är mer turkost, men det ville inte min kamera förstå...)

-
Det utgår jag ifrån....
Easer har några soufflépennor hemma, men inte vit...
-
Jaha... jag utgick från att du köpt dem i scrapaffär...
Jag har för mig att jag läste nånstans att de flesta var syrafria, men jag är inte hundra...
-
InaFia: Jättefina! Gillar rubriken på den första...

-
Tack!