Förr oss som är fast i Scrapträsket
Så fint Roha
Jag ska inte heller till nån mässa....det är storstädning idag som gäller.
Så fint Roha
Jag ska inte heller till nån mässa....det är storstädning idag som gäller.
Åh..nyfikenörn..det där var inte snällt
...Jag vill också ha alla de fina grejerna från mässan ju....
Men vad ni skriver
...och vad ni scrappar
och vad ni blir DT´s
Har läst igenom måååånga sidor nu och kollat igenom massa nya fina verk. Hittade bara massa snyggt så rosor till er alla ![]()
Själv har jag gjort en Lo som jag blev sååå nöjd med
Men då krånglar kameran förstås och det går inte att ladda in bilden
Vill ju visa
Scrappar inte mycket just nu, det är vårstädning för fulla muggar som gäller. Bara att plocka fram låååånga städlistan och köra. Tur att man har fl att pausa framför ibland
Mamma i småland: Billigaste alternativet att prova med är brödrosten
Den kör jag med än så länge. Går jättebra bara man är lite försiktig så inte pappret böjer sig.
Jag har en dubbel, under Lo Samantha, min enda hittills
Har använt rubons för första gången och här är resultatet. Själv är jag jättenöjd för en gångs skull, men kom gärna med förslag på förbättringar ![]()
![]()
Sedan så liftade jag Tjej83 underbara LO, underbara dotter. Enkom möjligt pga att hon var så rar och skickade mig några små blommor. Tack Tjej83 ![]()
![]()
Färgerna gör sig dock inte rättvisa på bilden.
NÖ...det måste vi få se hur det blev sedan
Springer in med en liten fråga....skulle ni kunna tänka er att gå på homeparty med scrapgrejer?
Mm...finns en som sitter och funderar på sånt
men då skall det ju finnas massor av saker att se i verkligheten och känna på...hmmm
Finns en som planerar lite smått så därför tänkte jag bara kasta ur mig en fråga om intresse överhuvudtaget fanns, men jag misstänkte att det skulle göra det
Kanske skulle göra det själv ![]()