Förr oss som är fast i Scrapträsket
God morgon!
Fick en fråga från en kompis var jag köpt min papperssax. Det är en sådan där gul sax som jag tror heter Cuttle Bee eller nåt sådant. Vet någon var den finns att köpa???
God morgon!
Fick en fråga från en kompis var jag köpt min papperssax. Det är en sådan där gul sax som jag tror heter Cuttle Bee eller nåt sådant. Vet någon var den finns att köpa???
Cutter Bee heter den såklart
Borde tänka lite innan jag skriver
Det blir ingen mässa för mig i helgen. Tycker 80 kr är för dyrt när man mest är sugen på att kolla. Får spara mina slantar till den större mässan om 4 veckor istället.
Asrta - Tråkigt att du inte mår bra
Hoppas det snart blir bättre!!! Kramar till dig!
Jösses vad mässor det är. Jag hoppade över den i Göteborg idag. Får se om det blir i morgon eller om jag håller mig i fyra veckor. Inträdet är surt tycker jag.
God natt!
Mammsy - Jorå, jag vet att du inte tillhör de mest ordingsamma
annika - Preciiiis sån är jag. Efter varje LO måste jag städa och plocka undan. Och eftersom Mammsy inte gör likadant så snor hon inte halva utan HELA bordet
När vi träffas för att scrappa nästa gång så kanske vi ska förvisa Mammsy till golvet. Då kan hon få stöka ner bäst hon vill
Men med tanke på alla välorganiserade scraphörnor jag sett i tråden (och som jag nästan går igång på
) så tänkte jag att fler än jag gillar ordning och reda och att man med bindel för ögonen kan plocka fram en ljusbrun öljett
Appråpå att skicka in till tidningen. Kan man skicka in vad som helst? Jag har gjort en vinterLO som jag är nöjd med och eftersom vi/ni gnäller över för mycket DT-alster i tidningen så tänkte jag iallafall skicka in. Men vill de bara ha de LOs som de efterlyser? De efterlyser ju liksom foton i fel årstid
OT men jag frågar här inne iallafall eftersom jag "känner" er. Är det någon som skulle vilja byta lägenhet/hus i några dagar i sommar? Vi har en trea med uteplats ganska centralt i Göteborg. Vi är intresserade av lite allt möjligt fast Stockholm lockar kanske mest
Det skulle ju bli en billig semester om vi kunde byta bostad. Hör av er i så fall!!!
ven - Härlig LO! jag tycker BG är svårscrappade men du har lyckats fint!!!
annika - Gå in på "Min Sida" "Kontoinställningar" och "Inställningar". Där skriver du in den fotnot som du vill ha jämt.
Grattis Mammsy och annika!
Vill också ha skrivare!!!
Men ännu mer vill jag ha väskan NyfikenÖrn visade. Var finns den??? Vad kostar den???