Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz skrev 2007-02-19 22:06:39 följande:
    Skumpis skrev 2007-02-19 21:51:18 följande: Så ni får alltså reda på innan om ni blir publicerade? Jag har inte skickat in något så vet inte hur det funkar. Kan man skicka in vad som helst?En liten teknisk oviktig fråga kommer här: Om man ska ha det som finns i flik 4, tittar man då bakom eller framför fliken? Jag och sambon är inte överens jag fick ett mail den 20 december att de ville ha med min LO i februarinumret och att de ville ha in den så snabbt som möjligt för de var sent ute redan. så jag skickade den efter ett par dagar och en vecka innan tidningen kom så kom min LO hem igen men det var såååå läskigt innan den kom tillbaka, var ju rädd att  den kommit bort
    Jaha, de vill ha in orginalet! Vad proffsigt Jag är rädd om mina LOs så jag struntar i att skicka in något
  • Skumpis
    Mystjejen skrev 2007-02-20 11:25:20 följande:
    Skumpis: Jag har ett "kapitel" med inspiration. Klipper ut saker, färkombinationer mm som jag ser i tidningar.
    Tack! Jag har två tomma flikar så det kanske blir ett sådant kapitel!
    Mystjejen skrev 2007-02-20 11:27:31 följande:
    Nu ska jag fortsätta fixa i mitt scraprum... Var ju på ikea igår, så idag är det montering som gäller... Köpte bla ett skrivbord (2m...) krokar, och lite annat smått och gott. Ska givetvis fota när det är klart!Ha en bra dag!Ses ikväll!
    AVUNDSJUK. Jag är så AVUNDSJUK!!!
  • Skumpis
    MiaB72 skrev 2007-02-20 19:29:07 följande:
    Nej, nu får mina barn snart bli friska så jag kan få scrappat lite!! Får ju världens abstinens! Har surfat runt på alla sidor och dragit ut alla skissutmaningar jag kan hitta får väl se om jag får gjort nåt alls av det!! Hoppas kan man ju Fick iaf gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags, fick lagt ut den idag:
    Vad snett du rivit pappren  För mycket vin kanske?
    Skoja bara! Jättefin var den! En fin LO om en viktig händelse i ens liv!

Idag ska jag göra färdigt mitt register till min scrappärm. Jag är inte snabb direkt Men fint blir det
  • Skumpis

Claudia - Fiiiina! Hade sett två innan men den goda chokladbomben var ny

Någon som vet butik som har 3L taperunner, den röda???

• Skumpis

Vad finns det för butiker som säljer figurdies?

• Skumpis

Tack, det har gått mig helt förbi. Gör väl lätt det när man inte har nån tång själv

• Skumpis

Är det scrapbookmästartävlingen som ni pratar om? Vem höll i den tävlingen förresten? Jag är också nyfiken på om någon här blir bland de 20. Fast flera favoriter ställde ju inte upp

• Skumpis

Äh, för min skull kan ni väl bränna ut er lite Nä, huanimig, scraputbränd låter inget roligt när ni beskriver det. Fast på söndag ska jag ha en liten träff här och då funderar jag på att utmana mig själv att snabbscrappa hela dagen. Göra typ 4 på samma dag!!! Det ni!

• Skumpis

Coursell- Ca 200 kr. Jag har en SIlent Setter.

• Skumpis

Hello girls! Samlar kraft för att ta mig ut i snödrivorna för att gå till skolan. Hade ni någon RAK-tråd??? Skulle behöva gå igenom mina grejer

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket