Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

malin ulrika - Tack för påminnelsen om Plus. Dags för mig att förnya.

Grattis du också Claudia

C o K - Jag har inte ens hunnit läsa senaste numret Och jösses, jag måste förnya det abonnemanget också. Och sen lär jag mig _aldrig_ om det stavas med två b:n eller två N  abbonemang abonnemang...

• Skumpis

Claudia - vad är det för skillnad på clearstamps och vanliga stämplar? Jag vill också ha sådana snygga stämplar!!!

• Skumpis

Jag tycker det är så himla svårt att doodla snygga swirls. Övar för fullt i skolan varje dag men det hjälper inte

• Skumpis
    Cia o krabaten skrev 2007-02-19 18:17:58 följande:
    Skumpis: Just jä***r! Förnya prenumerationen!!! (SÅ undviker man stavfelet där )Claudia: *Skrapar lite med foten i marken och kika under lugg* Det är bara att vänta och se om ngn är med
    Hihi... ja, det heter ju inte ens det jobbiga a-ordet Prenumerationen menar jag såklart det jä**a a-ordet passar bättre på plustjänsten
  • Skumpis

Frågar igen eftersom jag sitter med min "scrap-bok" och gör ett register. Vad har ni för rubriker i era??? Jag har fått med:

Planerade LOs
    Gjorda LOs
    Önskelista
    Scrapträffar
    Mässor

Vad borde jag mer ha med?

• Skumpis

Cousell - Typ skisser och så menar du? Bra idé! Tack!

• Skumpis

CoK - Tack!

Fnyz - Jag var så slarvig att jag inte skrev ner dem. Fast nu kom jag på att du skrev dem i min gästbok va? Jag behöver verkligen en idébok Bra idé med butiksrecension också. Tack!

• Skumpis
    MiaB72 skrev 2007-02-19 20:52:35 följande:
    Oj, har ni egna scrap-böcker!! Det lät intressant! Först för att jag älskar att köpa böcker och skriva i och sen sparar jag ju en massa mallar och sånt som jag nu bara har i en plastmapp och som sagt, man hittar ju idéer i tidningar som man sen glömmer vilken tidning det var!!
    Jag håller på att göra en scrap-pärm i A5-format så jag kan sätta i och ta ut blad allt eftersom. Håller just på med registret. Det går åt ett helt Bazzil till varje flik så det blir en dyyyyr scrapbok Men det är kuuuul

Nån mer som har tips så jag får göra ännu fler flikar och får en ännu dyrare bok?
  • Skumpis

Så ni får alltså reda på innan om ni blir publicerade? Jag har inte skickat in något så vet inte hur det funkar. Kan man skicka in vad som helst?

En liten teknisk oviktig fråga kommer här: Om man ska ha det som finns i flik 4, tittar man då bakom eller framför fliken? Jag och sambon är inte överens

• Skumpis

Nu är vi överens igen. Jag gav mig

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket