Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack pylle!

• Skumpis

roha - Du behöver ett embossingpulver och en värmepistol (spis eller brödrost går också bra sägs det). Sen skriver/ritar du med embossingpennan, strör över rikligt med pulver, häller bort överflödigt pulver och värmer med värmepistolen tills det "smälter". Klart!

• Skumpis

Vart hittar jag Sakura Souflé pennor??? Är de bättre än Sakura Gelly Roll?

Jag ska till Panduro idag. Några shoppingtips???

• Skumpis

Grattis till publiceringar! Jag är också sugen på att skicka in något snart

Nu finns min scrap-bok i galleriet om ni vill se. Den är riktigt tjejigt scrappad eftersom jag aldrig scrappar sådana LOs Risa och rosa gäääääärna

• Skumpis

TAck för alla gulliga kommentarer om min bok

På söndag ska jag scrappa!!!!! Har bestämt mig för att göra minst 4 LOs Jag har redan matchat papper så det jobbet är klart. Och nu ska jag bestämma en LO från annika att lifta. Lääääängtar till söndag!

• Skumpis

Idag köpte jag Glitterstick på Panduro. Är det samma som Sticklers? Eller är sticklers något som inte finns och jag kom på nu??? Fundersam Och varför blev mitt vita glitter grönt??? Fundersam

Sen köpte jag en Sakura Souflépenna också. FAst den var så tjock att jag tror jag gillar min Sakura GellyRoll bättre. FAst jag har inte provat den riktigt än förstås

• Skumpis

Jo79 - Jo, samma som du beskriver fast mitt heter Glitterstick och har panuros logga på sig.

Cama - Laddad så det ryker!!! Scrapträffar är det roligaste jag vet!!!
    Nej, jag löste inte upp någonting med glittret. Testade på vanligt svart CS. Det heter "vitt" men nu ser jag att det är små gröna glitterflingor från mars i I dont like green Skrikandes

• Skumpis

Cama - VArför heter det Lim??? För att det är Lim??? Fundersam

• Skumpis

Åh, jag vill ha paljetter

Em - Fina LOs! Gillar den andra bäst där du samlat fotona! Fast båda var fina

• Skumpis

Mys - Min son leker frisör med mig varje natt Eller rättare sagt så har han mitt hår som snutte. Inte jättekul direkt och jag har funderat på att göra en Britney

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket