Förr oss som är fast i Scrapträsket
Som sagt, mer vin än scrapping. Fick iallafall punchat tre cirklar
Zzzz...
Som sagt, mer vin än scrapping. Fick iallafall punchat tre cirklar
Zzzz...
Nyfiken Örn - Åh, jag ångrar nog att jag inte gick idag iallafall! Var det mycket mindre folk idag? Köpte du nåt kul igår?
Sandra - Vad kul! Grattis!!!
Sånt händer ju typ bara andra
Sydskåning - Jag tycker kortet är jättefint och duger fint som det är. Men vill du göra något mer så kanske du kan måla dit en fusksöm runt ytterkanten? Eller nä, jag vet inte
Cama - Grattis! Länk?
Marajjha - Bruna! *me like brown*
Idag har jag CASE:at annika5064s "Joel och djuren". Det var jättekul och jag blev naturligtvis nöjd med resultatet. Vad annars kan man bli när man case:ar henne
Tack annika!
Här är resultatet av mitt första case-försök:

Marajjah och NY - Tack!
Tar åt mig en bit av äran och skickar resten till annika
NÖ menade jag
Mizty - 5 LOs???
WOW
Marajjah - Skiiiitsnygg! Vilka härliga papper, vilka är det? Och vilka chipboards är det? Jag är sugen på vita chippisar!
roha - Ingen har ju upphovsrätt/patent på sina LOs men det tillhör god ton att fråga eller åtminstone tala om att man gjort det. Sen kan man ju svara nej, men vill man inte det så kanske man inte ska lägga ut sina alster för allmän beskådan och inspiriation? Jag liftar okändas LOs utan att fråga, men brukar tala om att LOn är liftad när jag visar den. Men det är inte alltid jag låter informationen om att den är liftad, gjord efter skiss eller case:ad ligga kvar. Inspireras gör man ju ständigt och jämt och det är inget man behöver försvara tycker jag. Jag tycker du kan lifta även om du inte fått svar. Det här är vad JAG tycker. Vet inte vad andra säger...
Vad tycker ni att Sticklers bör kosta? Är sugen på att shoppa men har ingen koll på priser.
Tack för prisuppgifterna!
Jag hörde att lifetimemoment har haft 25% rabatt för ett tag sedan. Brukar de ha "reor" ibland eller?