Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jenn - Japp, intressant!!! "Gästbokat" dig

• Skumpis

Kikar in. Sjukt barn och jag är tröööött...

Fiiiina LOs ni gör tjejer! Vi har verkligen eliten här i tråden

BV - Grattis till DT-uppdrag

• Skumpis

Tjejer, ni vet väl att ni kan gå in och kolla deklarationen nu??? Jag får 5 sköna lakan tillbaka!!!

• Skumpis
    MamaKajsa skrev 2007-03-23 10:12:51 följande:
    hannamamma: jag har köpt ett chipboardalfabet som jag ritar av på papper o klipper ut. Har inte råd att köpa o använda som dom är, då skulle ungarna bli utan blöjor *fniss*
    Jag har också funderat på det. Ibland klipper jag ju ändå ut och klär chippen i papper. Då har jag funderat för mig själv varför jag inte bara sätter fast pappret på LOn
  • Skumpis

Åhhh, har lyckats hålla mig ifrån Stellas.se tills nu. Vad mycket fina grejer!!! Och bra priser också va???

• Skumpis

Halloj! Har någon hemsidan för mässan i gbg? Måste kolla vilka utställare som kommer Räcka ut tungan Penga mun

• Skumpis

Jag hittade själv. Jag är så dutti Räcka ut tungan

• Skumpis

kikkan - VAAA??? Det är ju SUPERDUMT!!! Jag är INTE beredd att betala dubbelt så mycket för ett nummer även om det är dubbelt så tjockt Vad gör de med oss som betalt för ett år och 12 nummer? Jag vill ha mina 12 nummer!!! Grrr...

Jag ska till mässan och kika på Mammsy

• Skumpis

kikkan - Då fattar jag och inser att jag är vinnare. Iallafall ekonomiskt. Jag hade hellre fått tidningen varje månad.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket