Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ähhh, den heter Summera mappvagn och finns under arbetsplatsförvaring/mobila hurtsar, om du vill se den.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    venezuela skrev 2007-02-14 22:15:42 följande:
    Btw, Anna berättade att ngn lagt en beställning idag på papper för över 1000 kr. Kanske nån från träsket som känner sig skyldig....?
    är det www.annasscrapbooking.se oder? *ler oskyldigt*
  • Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 22:44:51 följande:
    Marajjah - den vagnen har jag också! Den är jättebra!! Men jag har den till alla a4 istället Och en himla massa stickers-alfabet och annat papper och ett gäng punchar  Proppfull är den minsann! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jo, där ryms det mesta faktiskt. En hel drös med prylar ju. Fast nu börjar den vara full faktiskt...
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 22:42:28 följande:
    Cama - jag har insett att jag behöver bo i en scrapbutik a la Archiver's för att vara riktigt nöjd Check this out.... www.archiversonline.com/ Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Myy looord!

Å så har nästan en hel kväll passerat framför datorn - igen. Varför scrappar jag inte. Ni är ju så trevliga!
  • Marajjah
    Skumpis skrev 2007-02-14 22:49:42 följande:
    Maajjah och VP - Jag fattar inte hur mappvagnen fungerar. Var lägger man papprena i???
    I mappar som man hänger på vagnen så att säga.
  • Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 22:53:16 följande:
    Skumpis *fniss, förlåt* Jo, man köper en packe mappar som man hänger käckt rätt över vagnens bredd! Däri lägger man papprena! Och så kan man köpa som tex jag har - en stor "låda" att ha hängande längst bak för stora saker, typ kanske rullar och stora böksaker som man ändå vill ha - och en liten grund "låda" att ha längst fram, där jag lägger punchar i ena avdelningen och har en massa scraps i den andra! För de där lådorna ingår inte va Marajjah? Minns inte...... det är i alla fall jättebilligt Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jag tror inte ens att de där lådorna finns längre. Fanns inte då jag köpte min iaf (1 års sedan). Men det kanske gör det nu. Ingår gör de i vilket fall inte.
  • Marajjah
    venezuela skrev 2007-02-14 23:29:11 följande:
    Marrajah: Jepp, det var en e-order. Är det du som varit i farten?
    Näe, jag sa ju att jag var oskyldig!
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 23:26:57 följande:
    Marajjah - nähäääää... så synd! Ja jag har haft min längre....Malinulrika - nu vet jag ju inte riktigt hur pass gulligt du tycker dessa är, men kolla efter de här:CurlZ MTkissmekissmekissmeBlack Boys on Mopeds (jamen den heter verkligen så!!)Fontdinerdotcom Loungy Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Me like!
  • Marajjah

Å efter att först ha skrivit för hand på min jul-lo och sedan försökt rädda den efter det tragiska misstaget så kommer jag nog aldrig mer (iaf inte den närmsta månaden) att skriva direkt på mina LO:s, utan istället använda mig av Susie's hand. Så schnyggt!

• Marajjah
    claudia79 skrev 2007-02-14 23:58:33 följande:
    Mään kan det bli fredag så jag får pengar och Scrapaddicted får måååånga pengar av mig!? Hon har lagt upp sjukt mycket under nyheter, så min mus fick spatt och höll på att hoppa på varenda köpknapp som fanns!
    Känner igen det där. 200:- är vad min plånbok pallar med. Undrar vem som köpt papper för 1000 pesetas egentligen. Men Jane hade grymt mkt fint. Svart-vitt är vackert - tycker jag!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket