Fnyz skrev 2007-03-05 14:28:00 följande:
Marajjah skrev 2007-03-05 13:55:28 följande: Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610hahaha marrajha vad håller dui på med
fnyz.blogg.se/Jaaa, det är liksom sambons gamla laptop som inte är särskilt uppdaterad på nåt verkar det som. Den kan iaf inte skriva synliga inlägg här på fl. Det blir osynligt ocg fråga mig inte varför!
Hade iaf skrivit detta:
Tack för alla kramar, idag känns det bättre. Gick och la mig igår vid 21-tiden, snusade bebis, läste "Föräldrar & barn", så långt bort från sambo och scrapping som möjligt.
Jag har inte tackat nej till DT-platser, jag har bara inte vetat hur jag ska göra. Men, nu när jag vet kan jag ju göra något åt det iaf

Meeen, får man hem grejjer som man förväntas göra något av, eller hur funkar det? Frågar alla er rutinerade rävar här i träsket.
Ja, återstående inlägg gick väl egentligen ut på att reda ut om ni såg vad jag skrev, eller om det bara var jag som inte kunde göra det via den usla webläsaren på den gamla laptopen.
Sen undrade jag vad en Craft Robo kostar?
Hade dessutom skrivit att vi har en suverän fotoskrivare. canon Pixma IP4200. Helt kanon!
That's it! Nu ska jag gå och träna spinning. Får se om jag har ngn inspiration till att scrappa ikväll... So long girls!