Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack annika.
    det är alla mina amningshormoner + en tjatig sambo som för tillfället gör mig jättedeppig. ska gå å sova, eftersom all min inspriration som fanns innan sambon började tjata nu har försvunnit. blev bara ett bidrag till CC:n. Hade idéer till en till,men det får bli en annan gång istället. ine roligt att scrappa när man är deppig. vi hörs en annan dag... (oj, såå OT det blev)

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Fnyz skrev 2007-03-05 14:28:00 följande:
    Marajjah skrev 2007-03-05 13:55:28 följande: Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610hahaha marrajha vad håller dui på med fnyz.blogg.se/
    Jaaa, det är liksom sambons gamla laptop som inte är särskilt uppdaterad på nåt verkar det som. Den kan iaf inte skriva synliga inlägg här på fl. Det blir osynligt ocg fråga mig inte varför!

Hade iaf skrivit detta:
    Tack för alla kramar, idag känns det bättre. Gick och la mig igår vid 21-tiden, snusade bebis, läste "Föräldrar & barn", så långt bort från sambo och scrapping som möjligt.

Jag har inte tackat nej till DT-platser, jag har bara inte vetat hur jag ska göra. Men, nu när jag vet kan jag ju göra något åt det iaf Meeen, får man hem grejjer som man förväntas göra något av, eller hur funkar det? Frågar alla er rutinerade rävar här i träsket.

Ja, återstående inlägg gick väl egentligen ut på att reda ut om ni såg vad jag skrev, eller om det bara var jag som inte kunde göra det via den usla webläsaren på den gamla laptopen.

Sen undrade jag vad en Craft Robo kostar?

Hade dessutom skrivit att vi har en suverän fotoskrivare. canon Pixma IP4200. Helt kanon!

That's it! Nu ska jag gå och träna spinning. Får se om jag har ngn inspiration till att scrappa ikväll... So long girls!
  • Marajjah
    Pyret78 skrev 2007-03-05 19:49:56 följande:
    Grattis till alla dt-uppdrag! Marajjah: Jag känner lite som du ang. dt-uppdrag, bara det att jag har sökt o sökt o sökt till diverse uttagningar men inte kommit med Börjar bli liiite ledsen i ögat faktiskt. Hoppas att jag nån gång gör något som kommer att falla någons butik i smaken Har blivit lovad ett gästdt-uppdrag men när det kommer att ske vet jag ej. Väntar dock med spänning.Nu ska jag scrappa vidare...så man slutar att deppa
    Ja, fast då tycker jag nog mkt mer synd om dig än om mig själv. Jag har ju inte direkt sökt ngt, men det har du. Du är jätteduktig och kommer säkert att få napp någonstans snart. Meen, jag förstår dig helt och fullt. Lite ledsen blir man allt när det känns som om alla utom en själv får sådana uppdrag.
  • Marajjah

skumpis
    jag tycker den första var finast.
    å så en fråga.
    ska göra ett enkelt grattis-kort. i ngt av scrapbooking m.m har det stått att man ska/kan biga kortet. vad innebär det att biga?

• Marajjah
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 22:00:27 följande:
    Marajjah skrev 2007-03-06 21:57:41 följande: skumpisjag tycker den första var finast.å så en fråga.ska göra ett enkelt grattis-kort. i ngt av scrapbooking m.m har det stått att man ska/kan biga kortet. vad innebär det att biga? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Ex ett falsben som man förpreparar en vikningslinje med mitt på papperet om man vill vika ett lite styvare papper. Då kan man enkelt följa "bigningen" när man viker och man slipper sneda kort eller att papperet krakelerar när man viker ett ark på mitten. Bigningen får något som brukar kallas "berg" och "dal". Snyggast brukar der bli om man lämnar "dalen" (där man tryckt en skåra med bigaren) utåt och "berget" inåt, helt tvärt emot vad man logiskt kan tycka.Källa: scrappiz
    Ahaaa, tror att jag förstår iaf. Ska testa...
  • Marajjah
    claudia79 skrev 2007-03-06 23:09:34 följande:
    Ett fång med rosor till alla som lagt upp alster i tråden idag Alltid lika kul att se och bli inspirerad!  Säg till om ni har lite tid och energi över som ni kan  smitta av er ocksåÄr det nån som kan tipsa mig om var jag kan ladda hem för gratis drivrutiner till min Canon Pixma MP110?? Jag hade laddat hem ett program men det fick man bara prova i 30 dagar och nu  är det slut....Jag fotade en LO i helgen till cropen, men kvaliteén suger om man jmfr med scanning Pliiiis
    DC++?!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket