Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

venezuela skrev 2007-02-15 00:24:09 följande:
    Hm, min nya kärlek hamnade snabbt i onåd hos mig... Klarar han, oj Susie är ju en HON, inte å, ä och ö?
    Näe, men du kan ju skriva a och o å sen kluttra dit prickar. *tips från coachen*
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande:
    Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen) 
    Vänta på personlig bekräftelse.

Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland.
  • Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:34:10 följande:
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:27:16 följande: kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen)  Vänta på personlig bekräftelse.Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Jaaa, de e det nog Fast kanske lite värre... Idag kom jag på 5 minuter innan jag skulle åka på ett möte att jag inte hade nån bil hemmaHmm, men ska man ta förskottbetalning eller kortbetalning?? Hur gör ni?
    Jag tar alltid kortbetalning därifrån. Billigare frakt och jag tror att det går snabbare också iom att de får pengarna rätt direkt...
  • Marajjah

Tack för alla härliga kommentarer om min lo. Nu ska jag leta utamningsskisser. Mot Swe-bloggen

• Marajjah
    malin ulrika skrev 2007-02-15 00:41:37 följande:
    Marajjah,jattesnyggt! Vad ar det for papper?Ursakta att jag kor pricklost, men det har blivit natt tjall, nar jag har tangentbordet installt pa svenska sa blir det bara gallematias, vet verkigen inte alls vad som hant...Det ar val lillen som varit och fingrat nanstans...
    Det är BG:s Blitzen, ngr av papprena i den kollektionen.
  • Marajjah

Jasssååå, ska alla sova!? Vad tidigt! Näedå, det är väl dags för mig också att dra mig mot sängen. Annars orkar jag ju inte upp till 12 då F ska hämtas på dagis å det vore ju bra ifall jag orkade det...

Natti!

• Marajjah
    claudia79 skrev 2007-02-15 09:41:10 följande:
    Marajjah: Va fin Lo! Verkligen snygg! Undrar som kanskesnart vad ni ger för sömnpiller till barnen*intresserad av att köpa*Pylle: Åh den är såå fin, din LO!! Jag älskar allt på denBV: Wow vilka ursnygga kort!Har du provat att få sälja dem? Det tror jag skulle gå åt som smör i solsken Jag tycker det är gulligt med typ hänglarstämplar etc men det är ett helt annat stuk på dina kort!
    Ja, Filip han vaknar med tuppen vid halv sju, så de morgnar som sambon åker till jobbet tidigt & de dagar inte F går på dagis så måste jag upp i ottan, det är måndag och tisdag. Hugo sover läääänge. Idag steg vi upp kl. 10.
  • Marajjah
    Tjej 83 skrev 2007-02-15 11:52:28 följande:
    vilka märken har svart/vita mönstrade papper? elelr har alla märken det?
    scrapworks har också. Finns på scrapaddicted
  • Marajjah

Å jag har ett superduper gott VV-recept på kladdis. Smaka av lime. Så gott!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket