Förr oss som är fast i Scrapträsket
nu har vi äntligen bredband igen så nu kommer jag att synas här lite oftare igen.
nu har vi äntligen bredband igen så nu kommer jag att synas här lite oftare igen.
Ok, ser att ni snackar bloggar. Jag har en som jag inte använder... ska skaffa en ny som jag räknar med att använda. Vet ngn om man kan stänga den gamla? Å vilket ställe tycker ni är bäst vad gäller blogg? blogg.se eller blogspot eller ngt helt annat? Länka gärna...
ok, ni som har bloggar med blogspot, var exakt ska jag titta efter det för att få en sån blogg? har varit in på www.blogspot.com, men den sidan finns inte...
Nu har jag också en blogg.
http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
Meeen, kan ngn kika in i den och säga mig om min e-mailadress syns längst upp, nästan längst till höger...
Okajjj, då vet jag gällande min e-postadress. SÅ bra att den inte syns. Men, jag höll på att tappa tålamodet totalt med den där bloggen. HAde precis gjort klart, loggade ut och skulle logga in för att kolla så att allt fungerade. Då kom jag inte in. Fel användarnamn och lösen. Baaah.
Jäkla skit! Men, nu har det löst sig igen! ![]()
Kikkan
ja, det är väldans mkt på engelska. Men, man reder ut det. Det tar bara lite längre tid samt en del tålamod. Jag tror på dig om du vill ha en på blogspot.
Jag har en på blogg också som jag haft i drygt 1 år, men som jag knappt aldrig skriver i. Den som jag skaffat nu känns tuffare på nåt vis...
råkade visst skicka innan jag lagt in dem alla...
![]()
Sååå, sen har jag ytterligare 5 stycken som jag varken scannat eller fotat. En av dem är på F som badar på badhus. Vet inte hur jag ska göra med den, brukar ni lägga upp bilder på era barn som badar i badhus? Alltså, jag menar när de har badkläder på sig! Tänker på detta med all porr som snurrar runt å så? Tänker ni på det?