Förr oss som är fast i Scrapträsket
Cia
Om du vill kopiera den liten så sätter du muspekaren på din lilla bild i galleriet, högerklickar och väljer kopiera. Sen trycker du ctrl+v när du vill klistra in den här i inlägget.
Cia
Om du vill kopiera den liten så sätter du muspekaren på din lilla bild i galleriet, högerklickar och väljer kopiera. Sen trycker du ctrl+v när du vill klistra in den här i inlägget.
två nya i min blogg..
marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
HJälp mig snälla med min blogg...
http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
Modo hockey!
Jaaaaaaa!
*mot sängen*
Ja, å tack alla ni andra också för era beröm!
Sosofie
Menar du det svarta scalloped-papperet? Jag köpte mitt på pappersbiten tror jag, men jag har sett det lite varstans. Det finns jättemånga olika former och färger på sådana form-cardstock.
Såg nu att de har fått in nya scalloped på Scrapaddicted.
Kanonfin Pyret!
OT, men om ni har tid över, testa detta...
http://frip.dk/invisiblemafia/multitaskingTest_1.htm
Här är min blogg, eller ja, titta neråt! ![]()
Är det ngn i träsket som är duktiga på html? Behöver lite hjälp med min räknare på min blogg. Vill ändra färg + bakgrundsfärg på siffrorna, men det funkar inte trots att jag provat 100 olika varianter. Någon som känner sig träffad? ![]()
Här är koden som ska in ngnstans och sedan ska det ändras på färgerna.
.susnet:link, .susnet:visited, .susnet:active {color:green; text-decoration:none; font-size:10px; font-family:Verdana;}
.susnet:hover {color:blue; background-color:pink;}
</style>
Räknaren är i spalten till höger. ![]()
Ja, att koden är rätt vet jag eftersom jag har kopierat den rätt av de koder man får när man skaffar räknare hos Susnet... å jag vette 1000 var jag ska placera den. Har testat på flera olika ställen, men inget passar ju.
A: Siffran för respektive räknare skrivs ut som en textlänk som du kan formatera på följande vis:
Matriark
ajag vill ha white och inte pink som det syns nu på bloggen, dessutom vill jag har bokstäverna i grått som det står i den koden du hittat. Är den inte felplacerad om det inte funkar?
Tack så mkt för att du tar dig tid för att hjälpa mig.
å vad gäller inlägg 8906 så vet jag inte vad som hände...
tack matriark. nu är det som det ska... tydligen så skulle grå skrivas gray å inte grey.. nåja.
LÄnka gärna till min blogg också.
Känner btw att jag är jäk... inaktiv här nuförtiden. Scrappar mest och har ju njutit av det underbara vädret i dagarna många... idag var det kallt tyckte jag å då var det 15 grader. OT
Nåja, nu ska jag scrappa. Beställde hem en massa nya fina foton förra veckan. Hugo på babysim. Ska bli roligt att sätta händerna i. ![]()