Camasunary skrev 2007-02-01 23:08:28 följande:
kanske snart: De flesta (tror jag) hittar väl scrappandet när de funderar på hur de ska göra med Första året album till sitt barn. Det är nog därför som det är så mycket mammor. Men som Annika säger gör en BOM, det kanske du inte har tid till sen! Det sägs ju att göra en BOM är det minst själviska du kan göra; tänk på dom som får den sen och som får lära känna dig genom ett fantastiskt, scrappat album som du har gjort! Go girl!! Det är klart att du inte ska sluta!!
Fnyz skrev 2007-02-01 23:14:18 följande:
kanskesnart skrev 2007-02-01 23:07:30 följande: Annika: BOM, ja kanske det. Gillar inte bilder på mig själv bara, men de från barndomen går väl an.i min BOM är det ju itne bara kort på mig, utan på det jag gillar, på min familj m.m. men självklart även kort på mig, både barndom, skolår och graviditet. knäppte nyligen kort på mig själv när jag var nyfriserad och även när jag var uppsnofsad till min födelsedag så snart kanske de kommer lite LO:s med mig i nutid
Ja, jag får ta och fundera på det. Har tänkt att det skulle kännas konstigt och göra något om sig själv, men det kanske ger sig när man väl har börjat. Och det blir ju som sagt ett stort värde i det om man tänker på sina efterlevande