Loppan79 skrev 2007-02-01 22:55:59 följande:
kanskesnart skrev 2007-02-01 22:53:11 följande: Oj, vilken aktivitet det är här inne jämt. Det är ju omöjligt att hinna läsa ikapp när man inte varit inne på ett tag Har haft lite lätt panik här idag eftersom datorn inte velat fungera (tror det kan ha något med att göra att man gick lös på den med en lite för blöt trasa häromdagen) men nu har den äntligen tagit sitt förnuft tillfånga o hoppat igång )jag? fl beroende?)Jag är så himla sugen på att srappa men det går bara inte Har inspiration men inget att scrappa om känns det som (läs inga barn att scrappa om). Har funderat mycke på sista tiden om det är någon idè att hålla på med detta när man inte har ett givet ämne att rikta in sig på Visst man har ju mängder av semesterkort att scrappa men det känns aldrig som det blir samma effekt som bilder på små bebisar (ganska självklart kanske) och även utmaningar känns onödiga att ge sig på, fast man vill, när bilderna inte är sådär "söta" liksom (detsutom känns ju många av de papper och dekos som finns att välja på i handeln lite anpassade efter barn LO:s så det blir ju också en begränsning ibland). Menar inte att beklaga mig på nåt sätt det är bara lite reflektioner från min sida. Hur tänker ni andra? Känner ni att barnen är själva anledningen till att ni scrappar eller skulle ni ha gjort det iallafall? Å andra sidan kan det ju vara bra att öva upp sig innan man får egna barn Äh, jag vet inte, lite svårt att avgöra om jag ska fortsätta eller ej bara, men det ger sig väl.Pylle: Kanonfina LO:s som vanligt!! Du får väl ta lite söta bilder på dig själv att scrappa eller varför inte scrappa bilder sen du själv var liten?Jag skulle nog inte hålla på med scrapbooking om det inte var för min dotter men och andra sidan så kan jag känna att jag skulle behöva scrappa om något annat också. Jag ska snart ta tag i vårt bröllopsalbum, det ska bli himla kul
Jamen gud vilken bra idè! Ta ett osminkat morgonkort på mig själv! Vilken

Hmm.. undrar bara va man ska ha för rubrik på den LO:n

Nä, får väl försöka tjöta till sig ett bröllop då