• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:09:57 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:07:42 följande: vaaaarför är alla fina papper slut när jag ska beställa dom för? J'''a QK!! QK???
    Skulle kunna tänka mig att det är en fin omskrivning...
    Mamma till KaramEllen
  • Venezuela

Sitter här och tänker onda tankar om mitt bredbandsbolag. Har bytt här i dagarna och blev då utan uppkoppling i 1½ dag. Sånt går ju inte för sig när man har en scrapträsktråd att hålla koll på

• Cheri

Ja.. ska man svära i scrapträsket så får man la göra det på scrapspråk.. Generad

• MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 22:17:29 följande:
    Ja.. ska man svära i scrapträsket så får man la göra det på scrapspråk..
    Ha ha jag e s scrapskadad så jag undarde vad du hade för fel på din QuickCut
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 22:07:42 följande:
    vaaaarför är alla fina papper slut när jag ska beställa dom för? J'''a QK!!
    Vad är det för papper du letar efter? Jag vill oxå ha nyaaaaa!!!!
  • annika5064
    Marajjah skrev 2007-02-01 22:01:13 följande:
    ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande: Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs? Har just kommit hem från en mkt rask promenad. Nu ska jag kika på nästa foton som så småningom ska bli scrappade. Känner mig nämligen scrap-utbränd efter tävlingen. Kan man bli det? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Ja, och det är ett tillstånd att ta på största allvar! Vila genast!Flört
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:06:33 följande:
    Näää, Mammsy & Annika!! Var ni inte med?? Jahaa... då kan vi ju stryka två på 25-i- topplistan då... Jag tycker det är jättesynd att ni inte är med, så här mycket synd:
    Tack för din empati! Men vi mår rätt fint ändå; det var ju bara en tävling...kommer flera!Glad
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:19:23 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:17:29 följande: Ja.. ska man svära i scrapträsket så får man la göra det på scrapspråk.. Ha ha jag e s scrapskadad så jag undarde vad du hade för fel på din QuickCut
    Det trodde jag med; fattade ingenting...
  • Cia o krabaten

Eller så ville Cheri bara retas med oss lyllosar som har våran egen Qk... Som dessutom alltid ställer upp när man vill

• Camasunary

Marajjah: Javisst, det vore inte så konstigt om man blev scrap-utbränd efter den stresstoppen!

Jag trodde jag också skulle bli det, men blev nog scrap-upptänd istället! Letade som en galning efter ett bra sätt att tackla journalingproblemet och hittade en sån massa inspiration på kuppen! Nu ska jag göra min 1:a liftning, kul! Det är till månad 6, så jag hänger i på Melis utmaning

Jag vill veta hur det gick på Pylles och Fnyz fika!! Fick ni dåndimpen av all inspiration?? Beräääätta nuuuu! (eller har inte Fnyz fått igång elen än? Vi manifesterade, men det såg alltför ljust ut i lägenheterna omkring här.. dåååligt!)

• MAMMSY

*muttrar* Undra huuur länge man ska behöva vänta på elsie collectionen här hemma.. Nån som vet om man kan beställa hennes grejer från nån trevlig shop in da USA????

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket