• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • annika5064
    ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande:
    Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs?
    Har scrappat till JennyB:s liftutmaning på swebloggen...och fort gick det! Det är verkligen inte likt mig...är riktigt långsam scrappare annars...

Åh, nytt, kan man få enliten försmak kanske?Glad
  • Camasunary

Jag tänkte egentligen inte på er utan på att resten av scrap-Sverige inte fick se era alster

• annika5064
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:24:19 följande:
    *muttrar* Undra huuur länge man ska behöva vänta på elsie collectionen här hemma.. Nån som vet om man kan beställa hennes grejer från nån trevlig shop in da USA????
    Hänger på om du hittar någon...
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-02-01 22:22:45 följande:
    Eller så ville Cheri bara retas med oss lyllosar som har våran egen Qk... Som dessutom alltid ställer upp när man vill
    Jag har en hemma men mest vill jag bara sparka på den!
  • MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:26:12 följande:
    Jag tänkte egentligen inte på er utan på att resten av scrap-Sverige inte fick se era alster
  • Cia o krabaten

Cheri: Vaddårå?! Ingen bra kompis??

• annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:26:12 följande:
    Goa dig!
  • Camasunary

Venezuela: Stäm dom!! Nu har jag anmält mig!!

• Cheri

ok kom igen nu.. snälla.. VAR ska jag tröstshoppa ikväll?????

Cia.. pass!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket