• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 22:37:33 följande:
    bara sweden.. hur betalar ni utomlands??
    PayPal
    Cheri skrev 2007-02-01 22:38:43 följande:
    mammsy.. jane??
    Scrapaddicted.se
  • Loppan79

Jag fick mitt paket från Magdas idag Eller okej postavin då, så imorgon direkt efter jobbet bär det iväg till posten och då får jag äntligen mitt paket

• Loppan79

Nya saker på scrapaddicted -jag rusar dit

• Loppan79

Tillbaka igen! De nyheterna var ju gamla ju LedsenFlört

• Marajjah
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:35:40 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:31:46 följande: ok kom igen nu.. snälla.. VAR ska jag tröstshoppa ikväll?????Cia.. pass! Franticstamper.comhouseofpaper.comlifetimemmonets.comEller om du ska shoppa in sweden har Jane en massa nytt
    Såg detta nu. Attans att det måste komma in en massa tips sådär Känner att jag lätt skulle kunna klicka i en av varje på sidan "nyheter" sen säkert en hel del mer också. *haha' Tänk om man hade pengar ändå. *drömmer*
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Camasunary

Mammsy: Ja, man undrar ju när elsie-stuff kommer till Sverige... det kommer ju att sälja slut i USA snabbare än blixten!! Jag har ju egentligen gjort slut med elsie, men jag måste erkänna att det finns mååånga läckra stickers å grejs som jag gladeligen skulle lägga vantarna på!!

Jag har äntligen träffat en ny också  ... ja, inspiratör alltså

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:40:21 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:37:33 följande: bara sweden.. hur betalar ni utomlands?? PayPal Cheri skrev 2007-02-01 22:38:43 följande: mammsy.. jane?? Scrapaddicted.se
    oooooooooooooh.. du skulle inet sagt PayPal.. shit oxå.. kommer hela min månadsinkomst gå åt... vad ska vi äta nu då??? Hemlis

Ah ok tack
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:46:59 följande:
    Mammsy: Ja, man undrar ju när elsie-stuff kommer till Sverige... det kommer ju att sälja slut i USA snabbare än blixten!! Jag har ju egentligen gjort slut med elsie, men jag måste erkänna att det finns mååånga läckra stickers å grejs som jag gladeligen skulle lägga vantarna på!!Jag har äntligen träffat en ny också  ... ja, inspiratör alltså
    Vem, vem,  vem????
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket