Förr oss som är fast i Scrapträsket
Grattis Skumpis!!
Grattis Skumpis!!
Äh! Fattar ni hur svårt det är att scrappa med en liten busig kattunge på skrivbordet!? Hon är ju värre än värst! Envis som synden och nyfiken som tusan. Får se hur det här slutar.... ![]()
Å jag sitter och dregglar över alla fina stämplar som finns.... jag har tre stycken, men de har jag tröttnat på och skulle vilja ha några till. Lite påskstämlpar, lite fina Magnoliastämplar... borde väl egentligen vänta till mässan, men jag vill ha nuuuu!
Och jag har scrappat igen! tjohooo vad roligt! Men inte fotat för det har ju varit världens ruskväder och inget bra fotoväder direkt. Så ni får se nån annan gång. ![]()
Blommig: Jättefint minialbum! Och jag måste fråga vad du färglägger dina stämplar med?
Mystjejen: Jättefin! Och din vita Lo är såååå snyyyygg!![]()
Annika: Vilka makalöst snygga LO:sar på swebloggen!![]()
Skitsnygga! ![]()
DianaJ skrev 2007-03-21 13:52:03 följande:
Jag såg nånstans att det fanns chipboard som hette "flocked". Är det med sånt flock som du har BV då eller? *funderar*
Alltså, jag måste bara... Har ni varit och läst på SA:s blogg? Är folk inte riktigt kloka? Hur kan man med att skicka gnällmail när hon som sköter ett enmansföretag ligger hur sjuk som helst och inte ens kan komma ur sängen? Hur är man funtad då? Tänk på alla stora postorderföretag där man får vänta flera flera veckor innan ens beställda varor kommer, inte klagar man då inte! Blir så vansinnigt arg!!![]()
KRAM till dig Jane!
Och krya på dig! ![]()