• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Grattis Skumpis!!

• Jo79

Äh! Fattar ni hur svårt det är att scrappa med en liten busig kattunge på skrivbordet!? Hon är ju värre än värst! Envis som synden och nyfiken som tusan. Får se hur det här slutar....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å jag sitter och dregglar över alla fina stämplar som finns.... jag har tre stycken, men de har jag tröttnat på och skulle vilja ha några till. Lite påskstämlpar, lite fina Magnoliastämplar... borde väl egentligen vänta till mässan, men jag vill ha nuuuu!

Och jag har scrappat igen! tjohooo vad roligt! Men inte fotat för det har ju varit världens ruskväder och inget bra fotoväder direkt. Så ni får se nån annan gång.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Blommig: Jättefint minialbum! Och jag måste fråga vad du färglägger dina stämplar med?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Mystjejen: Jättefin! Och din vita Lo är såååå snyyyygg!Räcka ut tungan

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Blommig skrev 2007-03-19 06:16:52 följande:
    Tack för era fina kommentarer om mitt album! Blir så glad!Jo79: Jag färglägger mina stämplar med tilda-pennor från panduro. De är som penslar i ena ändan. Jätte härliga att jobba med tycker jag!Mizty: Vilka underbara kort du gör!! suger åt mig av inspiration!
    Tack! Tyckte att det inte såg ut som distresser. Jättesnyggt tycker jag!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Annika: Vilka makalöst snygga LO:sar på swebloggen!Förvånad Skitsnygga!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

DianaJ skrev 2007-03-21 13:52:03 följande:

Märker att många har små kommentarer om era sambos, tur att de inte vet, att de tycker ni lägger för mycekt pengar på det här osv. Men lägger inte era sambos också pengar på något som bara är för dem? Någon särskild hobby eller så? Nya teknikprylar, bilar osv?Min man har inga synpunkter alls på hur mycket jag köper scrapbookprodukter för och jag gnäller inte på honom :) Och hans intressen kostar bra mycket mer än vad jag lägger på mina "futtiga" papper! ;)
    Min sambo gnäller inte SÅ mycket över hur mycket pengar jag lägger ut på min hobby. Han köper nya (och som jag tycker onödiga)  saker till sin hobby (fiske) nästan lika ofta som jag och det är inte helt billiga saker han köper alltid han heller. Så det jämnar nog ut sig. Då gnäller han nog mer över att jag alltid sitter framför datorn på kvällarna...Generad
    Fling skrev 2007-03-21 13:33:44 följande:
    Jag tänkte skicka efter lite grejjer till Scrapping nästa månad, hur mycket pengar går de åt för att skapa ett "startkit" Man behöver ju papper, pennor, album mm. Jag har alltså ingenting, så ja måste köpa allt nytt.. Hur mycke la ni ut första gångerna när ni just börjat med Scrapping?
    När jag precis började så låg summan nog på mer runt 1000-lappen, men då har man ju INGET och vill ha ALLT, och vet kanske inte riktigt vad man är ute efter...
    Nu ligger det på mer runt 500 om jag slår ut det. Just nu var det ganska länge sedan jag shoppade, så det börjar ta lite slut härovar. Men det är ju mässa snart...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag såg nånstans att det fanns chipboard som hette "flocked". Är det med sånt flock som du har BV då eller? *funderar*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Alltså, jag måste bara... Har ni varit och läst på SA:s blogg? Är folk inte riktigt kloka? Hur kan man med att skicka gnällmail när hon som sköter ett enmansföretag ligger hur sjuk som helst och inte ens kan komma ur sängen? Hur är man funtad då? Tänk på alla stora postorderföretag där man får vänta flera flera veckor innan ens beställda varor kommer, inte klagar man då inte! Blir så vansinnigt arg!!

KRAM till dig Jane! Och krya på dig!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket