Inlägg från: Jo79
|
-
-
Söööööt! (om jag nu gissar på rätt lo...Pyret78 skrev 2007-03-29 14:41:36 följande:Ni som fått tidningen redan: Kan bara meddela att en Lo av mig finns publicerad i den ... Ni får gissa vilken
)
-
Tänkte göra en blogg till mig.... Men var gör jag det? Vilka är bra?
-
Ha!
Då har jag en Blogg!!
Välkomna in!
http://joscrapblogg.blogspot.com/
-
Ja, jag är inte så haj på cubervärldens alla val... Håller just på att kolla runt på alla inställningar och blir ju helt snuuurrig!Coursell skrev 2007-03-29 20:45:00 följande:Försökte skriva en kommentar hos dig Jo, men det gick inte då jag inte har nåt password. Tjusig påskkärring i alla fall -
Å jag ska på mässan på Lööördag! Ska bli så himlans roligt!MAMMSY skrev 2007-03-29 22:09:26 följande:Hur många e ni föresten som ska på mässan på Lördag (gbg) Eller det kanske ni redan har skrivit längre bak i tråden Gääääääsp för trött för att kolla, ska genast stupa i säng tror jag Gääääsp å Gonatt!!! -
Lovar!
Kompisen som ska med känner Pernilla, om hon är där. Hälsoinspiratörer på jobbet eller vad det nu är...
Men, skulle inte du sova?
*säger jag vars ögon går i kors....*
-
Nytt kort i galleriet.
Evenstar: På Claudias Lo ovan har hon bla chalkat hjärtat
-
MÅSTE man skriva "på dopdagen" (eller nån annan text) på framsidan av ett dopkort? Jag tycker inte att det passar med text alls på det kort jag gör till lillkusinens dop imorgon. Kan inte all text stå inne i kortet?
-
Precis!!Tjej 83 skrev 2007-03-31 21:49:38 följande:jo klart all text kan va på insidan. ibland tycker jag att viss text förstör framsidan så..
Och jag har förälskat mig i organzaband! De är sååå fina!