• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjenixen: Hur har du satt fast bitarna i boken?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nån som vet nån bra nätaffär som har mycket band på meter?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Tror ni tidningen kommer idag? *hoppas*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Synd att det ska vara så fint väderCool ute så jag är tvungen att gå ut och åka pulka med dottern istället för att sitta inne och läsa tidningenOskyldig.... om den nu kommer idag dvs...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Pyret78 skrev 2007-01-25 10:11:53 följande:
    Jo79: Det problemet har inte jag idag Vi har -20 grader ute idag, så jag tänker INTE åka pulka med dottern även fast solen skiner idag
    Jaja...här är bara -6, så jag har inget val! Men tar jag med mig kameran så blir det nog fina foton....Cool
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-01-25 12:18:10 följande:
    Jag har fått en tidning, eftersom jag beställde den från Scrapaddicted igår. Ska sätta mig å läsa den nu. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Fuuuuusk!  Cool
    Jag fick inte heller nån i lådan idag....GråterGråter
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ååååååååå vad jag är beställningssugen! Penga munProblemet är att jag inte riktigt vet vad jag vill ha... Fundersamoch att jag borde hålla i scrappengarna eftersom det kommer en mässa om några månader... Penga munoch att jag kanske egentligen inte BEHÖVER mer grejjerOskyldig.... ÅååååååååååååååSkrikandesSkrikandes

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag vill vara med i Scrapträskets RAK-gäng:

*Claudia79
    *Emmixen
    *Marajjah
    *Jo79

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag brukar blinga både chipboard, papper, kort...diverse grejer kan man ju säga, med glitter stickles. Det blir jättefint! Tar lite tid att torka, men det är det värt!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nja, inte två timmar kanske, men... ett litet tag! En liten plasttub som ser ut som en liten flaska med spetsig pip där man trycker ut glitterlimmet. Finns i maaassa olika färger. Jättefint!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket