• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:10:27 följande:
    Ooooh jag är en dålig människa.... *myser*.... jag blir alldeles VARM av glädje då jag ser att så jättemånga tycker likadant om Magnolia som jag och mina andra pysselkompisar gjort i flera ÅR!!! Jag ryser av välbehag här. USCH hemska mig! *frossar vidare, har bara hunnit hälften av kritiken ju! * Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är väl den butiken som har fått allra flest betyg öht också eller?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är väldigt konstigt egentligen att de kan hålla igång... så väldigt urusel kritik är det ju direkt pinsamt att läsa om. Och att då vara måltava för det måste ju vara jättejobbigt. Och tänk att stå på mässor och liknande och möta alla som skriver all kritik. Nu försvarar jag absolut inte, men det är så konstigt att de inte bara lägger ner sin hemsida och satsar på den fysiska butiken och på sina stämplar.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

*asg*

låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten.....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Maj gadd vad ni har skrivit! Det tar ju en eeeevighet att läsa igenom allt, och jag kommer inte ihåg hälften av alla frågor som ställts... en kommer jag iaf ihåg om foamstamps, och jag har Marmalade (favoriiit)  på några av mina senaste, bland annat Pappas äsking.

Å vi har köpt ett nytt skrivbord! Penga munSom jag ska ha som pysselhörna, men hyllor ovanför på väggen och lådor under och jag är så GLAD!! SkrattandeSnart kan jag sitta och scrappa och ha på datorn på samma ställe!! Nackdelen är att jag inte ser Tv:n härifrånFundersam, men man kan ju inte få allt... Det ska bli så skönt att ha alla scrapsaker samlat på ett ställe... Nån som har bilder på sitt pysselhörn att dela med sig av?Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:09:57 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:07:42 följande: vaaaarför är alla fina papper slut när jag ska beställa dom för? J'''a QK!! QK???
    Skulle kunna tänka mig att det är en fin omskrivning...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Loppan: Bra lista! Tänke oxå på att du kanske ska översätta foamstamps... och att du kanske ska skriva att det finns olika serier inom bazzill och föreslå att de kanske tar hem några serier i den monokromatiska serien som är störst och som kanske används mest? Eller är det överkurs?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

För att vara riktigt övertydlig kan du ju skriva ut bilder på de olika sakerna...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ah! Glömde nästan!

Dagens tips: Framkalla 30 bilder för 0:- (endast porto 34.95:- tillkommer) på extrafilm!

www.extrafilm.se

Erbjudandekod: punktse (anges i varukorgen)

Gäller t.o.m. 18 februari 2007, endast digitala bilder, en gång/kund.

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket