Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Föresten puffar för  mina frågor ang material-lista och beskriving av sina tävlingsbidrag till stoooooora tävlingen Eller är det bara mina LO:S som kan passa in på lite olika kategorier här & där??

Ang trend har jag tolkat det som nåt som kommer/är/ håller i sig om jag säger såFlört

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-01-23 00:46:06 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 00:43:08 följande: Föresten puffar för  mina frågor ang material-lista och beskriving av sina tävlingsbidrag till stoooooora tävlingen Eller är det bara mina LO:S som kan passa in på lite olika kategorier här & där??Ang trend har jag tolkat det som nåt som kommer/är/ håller i sig om jag säger så Jag var just in å kikade på BV:s favorithak och såg att de hade flock...Men, då kan man ju tolka det lite som man vill jueh! *lugnar ner mig*Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Skulle tro att man kan göra det.....
    Blue Vapor skrev 2007-01-23 00:43:14 följande:
    Camasunary - stämmer bra det! Har just beställt två nya ludd-burkar! Så fort de kommer hem till Mama ska jag lotta ut lite prov-kit i min blogg tänkte jag! Då kommer det finnas rosa, rött och vitt Synd att de inte hade svart..... det har jag bara liiiiiite lite av.... Jag slängde ner en sån BG-packe också Har nog aldrig handlat för så lite pengar där NÅNSIN! Kan bero på att jag blundade mig igenom stämpelavdelningen Chipboardsen - ja jag såg att det verkar vara 149 som gäller för de kitten! Ska kolla vad de tar på Lifetime för dem.... ska ha lite annat smått å gott därifrån nämligen.... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    FörvånadFörvånadGISSA vem som kommer att sitta vid datan tills de där utlottningarna börjar så jag absolut inte missar dem!!!Räcka ut tungan Jag döööör va spännande!!
  • claudia79
    Marajjah skrev 2007-01-23 00:48:51 följande:
    Förresten Claudia så kommer jag nog att skriva ner allt det på ett särskilt papper.Typ så här:Titel på lo:n och vilken kategori den tillhör + allt material som jag använt på varje. Kanske det blir så att jag får lov att numrera dem också... Svårt det där, men det borde ju räcka med titel? Nån annan som har tips? Känner mig nog i lika stort behov av det som Claudia. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Okej tack! Jag hade tänkt mig nåt liknande...Kanske skriva nummer på baksidan och sen en separat lista..
  • claudia79
    Emmixen skrev 2007-01-23 10:09:26 följande:
    Hm. Vi ska göra om lite här hemma, och jag funderar på att skaffa nåt skrivbord eller nåt där jag kan ha alla mina scrapsaker (som inte är så många - ÄN). Något tips? Hur har ni det?
    Jag har alla grejer  i en jättestor bokhylla a la gammaldax lanthandel och ett stort bord ( 1,20*2 m ca) vid sidan om...
  • claudia79

Oj vad mycket nya fina LO:S alla slängt upp idag Kollektiv ros till alla!!

• claudia79
    Emmixen skrev 2007-01-23 18:04:56 följande:
    Sitter och pysslar med en LO nu, är ju inte alls lika duktig som er, men vad saknas på den? Och vad kan jag ha för rubrik? Vill gärna göra klart idag...www.familjeliv.se/krypin/emmixen/gallery/phpg...
    Jättefin Emmixen!!! Som du själv skriver rubrik och journaling så är den fix färdig!Glad Hmmm rubrik....kanske "Glad sommar" "solig sommar"  "bus i sommaren"....blä va svårt att komma på! Kankse nån annan har nåt förslag?
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-01-23 18:30:47 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande: MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan
    Ja just det ja! Där har jag också köpt en del av dem.. Men har du scrappat nåt med dem än? Jag kan känna att det krävs en speciell sorts kort till dem. Inte typ "min första smakis" eller så,  med morotspuré över hela ansiktet
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-01-23 18:39:24 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:35:42 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 18:30:47 följande: claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande: MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan Ja just det ja! Där har jag också köpt en del av dem.. Men har du scrappat nåt med dem än? Jag kan känna att det krävs en speciell sorts kort till dem. Inte typ "min första smakis" eller så,  med morotspuré över hela ansiktet Nä precis, jag funderar på å scrappa några höst kort eller så sparar jag dom till ett album jag tänkt å göra om mig å sambon, dom känns lite kärleksfulla.. Hade passat perfekt i ett bröllopsalbum  Men dit vet jag aldriiig om jag kommer *ger sambon en spark i baken*
    Förstår inte han att det bara är bröllopsbilderna man vill åt??Flört
  • claudia79
    Mammsy tur att han är ung annars kanske du skulle ge han hjärtinfarkt!Flört Men iofs vid stark stress kanske man kan få de för tidigt....FundersamFlört

Pylle: Ja just det! Det passade ju bra ju!!Glad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket