Marajjah skrev 2007-01-23 00:46:06 följande:
claudia79 skrev 2007-01-23 00:43:08 följande: Föresten puffar för mina frågor ang material-lista och beskriving av sina tävlingsbidrag till stoooooora tävlingen Eller är det bara mina LO:S som kan passa in på lite olika kategorier här & där??Ang trend har jag tolkat det som nåt som kommer/är/ håller i sig om jag säger så Jag var just in å kikade på BV:s favorithak och såg att de hade flock...Men, då kan man ju tolka det lite som man vill jueh! *lugnar ner mig*Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610

Skulle tro att man kan göra det.....
Blue Vapor skrev 2007-01-23 00:43:14 följande:
Camasunary - stämmer bra det! Har just beställt två nya ludd-burkar! Så fort de kommer hem till Mama ska jag lotta ut lite prov-kit i min blogg tänkte jag! Då kommer det finnas rosa, rött och vitt Synd att de inte hade svart..... det har jag bara liiiiiite lite av.... Jag slängde ner en sån BG-packe också Har nog aldrig handlat för så lite pengar där NÅNSIN! Kan bero på att jag blundade mig igenom stämpelavdelningen Chipboardsen - ja jag såg att det verkar vara 149 som gäller för de kitten! Ska kolla vad de tar på Lifetime för dem.... ska ha lite annat smått å gott därifrån nämligen.... Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/

GISSA vem som kommer att sitta vid datan tills de där utlottningarna börjar så jag absolut inte missar dem!!!

Jag döööör va spännande!!