Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Okej sitter me mitt bidrag till SWE:s skiss denna vecka..Varför blir mina så kallade stilrena LO:s (som jag försöker) så misslyckade?!?.... Jag är ingen AliE jagFlörtWell, ja ska göra som Minimalla sa och prova göra en ny LO och så får den vila en stund Wish me good luck!Glad

• claudia79
    venezuela skrev 2007-01-23 21:54:45 följande:
    Tjenixen: Vilket jobb du lagt ner - imponerad!Funderade på det här med att beställa papper på nätet. Jag har bara gjort det en gång eftersom jag är bortskämd med att ha en stor scrapaffär nära. Nu var det dock slut på det Fancy Pants papper jag ville ha och hon skulle inte få hem det igen.  Återstår alltså att beställa det och nu undrar jag om era papper håller sig fina under frakten? Jag fick nämligen böjda papper den gången jag beställde, men det tror jag beror på att breväraren böjde på paketet för att få plats med det i postlådan. Vad är era erfarenheter?Förrsten, skrev igår om en kommande tidningsintervju. Pratade med reporten i dag och föreslog att vi skulle ses i min DT mammas scrapverkstad, men de ville komma hem till mig istället... Således kommer jag att få påhälsning till veckan, uuh
    Spännande!! Snacka om lokalkändis! Skicka en länk sen till artikeln så vi får läsa!

Ang brevbärare så skickar butiken i papperspåse m bubbelplast kan man ge sig dän på att brevis har vikt den dubbel, allt för att få ner den i brevlådan..Suck! Det bästa är om butiken har två skivor kartong ytterst så det inte går att vika....Och att det står aktas på..
  • claudia79
    Meli skrev 2007-01-23 21:58:30 följande:
    Det är visst inte bara jag som har svårt att hitta plats för journalingen....massor av LOs nu saknar journaling ser jag när jag skulle ut och inspireras på BGs hemsida....men....jag VILL JU HA journaling, för mig är det ju ett fotoalbum....och nu kommer jag inte på hur jag ska göra, och dessutom verkar inte sidan bli speciellt bra i alla fall, grrr, blir less.
    blä för tröga LO:s!!Skrikandes Men menar du att de på Basics hemsida saknar journaling eller dina??
    Jag kan tycka att det är snyggt ibland utan journaling - särskilt om den är handskriven av nån med mindre snygg handstil * mig själv till exempel* Men om man inte har journaling känns det mer som en Tavla än som minne tycker jag..
  • claudia79

Okej jag floodar på här

När det gäller basics gallery; jag fattade först som att alla papper på LO:n var tvunget att vara Basics papper, alltså inget Bazill! Men är det så verkligen?? Helt ute och cyklar....

• claudia79

Bravo Marajjah!! Det var inte dåligt!Glad

BV: jag funderade på det härom kvällen faktiskt, hur du orkar Jag är ju också uppe sent, men jag har ju barn som sover till 8 iaf och en man som går upp när de vaknar och ändå är jag trött hihi.. När kommer utmaningen till flocket??*dregglar*

Cheri:Där är du! Du var så tyst igår kväll Så jag tänkte att du satt och raketscrappade till tävlingen....

Ingen som har nån som susning om Basci grey gallery som jag frågade innan

• claudia79
    kanskesnart skrev 2007-01-23 23:18:20 följande:
    MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande: Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu Ja har inte fött barn, men jag lipade med
    Vilket avsnitt är det på i Sverige? Vad hände??Räcka ut tunganGlad
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-01-23 23:21:41 följande:
    claudia79. nä. har f*n inte tid med nåt.. öppnar min nya site på måndag o måste bli klar med den oxå.. heeelt galet just nu.. Jag önskar dock att jag kunde ha raketscrappat Fast jag har iaf kommit på min trend! *yeay*Ingen som ville svara på min fråga ang sthlms träffen?
    ÅÅ va spännande!! Den ska ja kolla in då! Nej det enda som stör mig med det är att jag inte kan komma Du MÅSTE hinna skicka in dina LO:S - jag vet att du kommer att vara på prispallen, och det vill du väl ändå inte gå miste om?!?Flört
  • claudia79

Just det ja ni säger så mycket intressant så jag glömmer det ja ska fråga om...Om man ska skriva "gro...för att blomma" hur skriver man då??? "Sprout...to blossom" eller???*urkass på språk..*

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-23 23:26:24 följande:
    Claudia - jag orkar inte alls.... Känner att jag drar mig fram på hörntänderna nu.... måste skärpa mig.Ang flocket - jag lovar att ha tävling så fort jag fått hem det!! Beställde igår, så det kan dröja till nästa helg....Den där stockholmsträffen...... är det nåt man borde känna till? Claud - ska snabbkika på BG-gallery.... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    den synen skulle jag vilja se... ah tack, gulle dig! Men typ "grow to blossom"?
    Cheri skrev 2007-01-23 23:27:42 följande:
    claudia79 .. vad var anledningen nu igen.. sambon jobbade?? Du måste ju komma !! Njah, det brukar inte vara så spännande för Svenska besökare.. men jag kommer ha en del scrapgrejjer till salu, paper piecings och andra templates.. en massa skisser gratis osv
    Ska bli kul att se...Mm jag får bearbeta honom lite mer...hämta tofflorna, blanda drinkar
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-01-23 23:35:17 följande:
    finns ett discorum i lokalen de kan rocka loss i medans mamma leker med annat
    haha men är det disco kanske jag kan va där och barnen scrappa?!Räcka ut tungan Eh nej du har väl sett min dotters konstnärliga talang när det gäller scrapsaker - tro mig! Du vill inte stå där och lämna tillbaka nyckeln till tanten som har hand om kvarterslokalen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket