Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Har införskaffat ett block med retro designpapper, men nu vet jag inte riktigt hur jag ska använda dem Ska ta en löparrunda hos er och se om jag kan få lite inspiration och ideer.

• Coursell

Nån som har tips på en bra rubrik? Det gäller en Lo med fyra bilder på min son då han är 2½ och är på badhuset.
    En bild ligger han på rygg och "flyter", en sitter han och "kokar kaffe" En hoppar han ut i vattnet och en landar han.
    Han älskar vatten, men det känns lite sådär som rubrik. Nån som har tips på nåt kul?

• Coursell

Den lille baddaren tyckte jag om

Roha...tror det kan bli fint, men kanske lite tråkigt att jobba med samma färg hela tiden.

• Coursell

Någon som använt retro papper på något så jag kan få lite tips och ideer? Har ett helt block ju och vet inte vad jag skall göra med det.

• Coursell

Exakt de papprena har jag Så snyggt du hade gjort Fnyz!
    Jo, det är brunt blandat med turkost och orange, samt några retroblommiga om ni förstår hur jag menar, på vit bakgrund.

• Coursell

Så fint MAMMSY Jag fastnade för "10 saker", men även en du hade inlagd på en annan sida. Alva, Det var en så jättefin dikt. Har du skrivit den? Om inte, vet du vem?
    Får jag skriva av den?

• Coursell

Jag sitter oftast vid bordet eller på golvet i vardagsrummet på kvällarna när jag skrappar Vill vara där min kära make är ju Å andra sidan är jag nybörjare och har bara två små kartonger pynt och band och två mappar papper...lite skillnad att flytta omkring på kanske

• Coursell

malin ulrika: Så fina de var! Dubbel-Lo´n var ju jättefin i sin enkelhet

Vill också fota och lägga in fler bilder

• Coursell

Vad är det för något man använder för att färga kanerna på papprena?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket