Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Sol30 skrev 2007-03-14 21:23:01 följande:
    Kanskesnart: Tackar!Marajjah: Jättefina lo:s allihopa! Härliga färgkombinationer! Vad är det för färg på cs:en på Bibliotikarien?
    Tack!
    Jadu, vad är det för färg. Något som jag tyckt varit en omöjlig färg länge nu. Utmanade mig, likt Annika, att använda omöjliga färger. Tack för inspirationen Annika... Men, den är väl typ mörkt turkosblå eller nåt...
    Skumpis skrev 2007-03-14 21:28:24 följande:
    Marajjah - Wow! Wroom och Bibliotekarien var favvisarna. Jättefina verkligen!
    Tack!
    Tjej 83 skrev 2007-03-14 21:08:58 följande:
    marajjah vad mysiga de va. nä ja får la föröka hitta tid o göra några också.kanske till helgen om syrran vill passa lillan hmm..
    Gracias gracias!
    annika5064 skrev 2007-03-14 21:19:26 följande:
    Har förresten lagt ut några nya i bloggen...och i galleriet... annika5064.blogg.se/
    Rusar till bloggen!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-03-14 22:05:36 följande:
    Marajjah: Rubriken på wroom LO:n, är det hip chip chatters (vet inte om de stavas så)?? Tycker om dom massor, men de är alltid slut i lager när jag ska beställa
    Ja, det är chip chatter Hip, färg aqua.
  • Marajjah

Skumpis
    Stooort grattis härifrån! Å precis en sån present fick jag av sambon sist det begav sig också. Underbart!

Fiafisen
    Jag älskar också American Crafts D-ring Album. Så härligt enkla, snygga och praktiska. Har även ngr postbound, men A.C är smidigare.

• Marajjah

Jag är också sugen på att göra en BOM. Bli så där härligt ego-trippad ett tag och bara förlusta sig i sig själv. Men, jag fortsätter fundera på det. Vet, precis som Skumpis inte i vilket format jag vill göra det. Kanske det får bli Lettersize - visst är det samma som A4?

• Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-03-21 23:24:51 följande:
    Okej, here goes....! Fotad i vardagsrumsfönstret av alla ställen Allt som ser ut att vara beigebrunt är faktiskt guld... Ska lägga upp i bloggen också, där det går att förstora lite bättre.... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Galant! Å jag såg faktiskt gulddetaljerna!
  • Marajjah

Skatten - wehoooo, vi får 26000:- Jag 12000. Lite scrappargrejjs ska det bli.

• Marajjah

Fast det är också ett ROT-avdrag i de pengarna. Vi bytte från olja till pellets. Oj, snacka om OT detta är...

• Marajjah

JO, det går annika, just tell me how you do så ska jag säga vad som är fel...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket