-
-
Jaduuu, det är ett problem jag tyvärr inte kan hjälpa dig med.MAMMSY skrev 2007-03-30 22:26:31 följande:Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande: Tre nya av mig. Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Så fina!!! Föll direkt för mina pojkar, färgkombinationerna å upplägget e super!!!!!!!Å nu blev jag ju sugen på semla med.. Vart fasen ska jag få tag i det nu(nej inte gravid, med konstiga matvanor,bara hungrig å godis sugen)
*I-landsproblem* Näe, då, men det kan du ha, du får ju gå på mässa i morgon.
Det får ju inte jag. *gråter floder*
-
Å tack allihopa också för era urgulliga kommentarer, det värmer ska ni veta.
Å, jag kanske ska tillägga att alla är gjorda efter skisser från Umaningsverksta'n. Nu ska jag kika om jag kan scrappa ihop en till innan jag sussar...
-
Vad är LM?Fnyz skrev 2007-03-30 22:58:10 följande:MAMMSY skrev 2007-03-30 22:26:31 följande: Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande: Tre nya av mig. Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Så fina!!! Föll direkt för mina pojkar, färgkombinationerna å upplägget e super!!!!!!!Å nu blev jag ju sugen på semla med.. Vart fasen ska jag få tag i det nu(nej inte gravid, med konstiga matvanor,bara hungrig å godis sugen) gumman är det du som har fått med en LO i LM:s nyhetsbrev? fnyz.blogg.se/ -
Känner precis igen den känslan. Obeskrivlig för oinvigda.Skumpis skrev 2007-03-30 23:14:19 följande:Jenn - Kräv övertidspengarna till scrapgrejer som kompensation Förstår att det känns deppigt Själv har jag nästan resfeber inför imorgon Kommer antagligen ligga och tänka på shopping så jag inte kan somna...... men jag gör ett försök. Natti natti alla träsktroll!
-
Var det inte ngn som frågade om trollsländor på clearstamps? Eller minns jag helt fel? Sprang på en på StoryHouse nu.
God Natt!
-
Menar du D-ring albmen? Isåfall, Minneskatten, Pappersbiten, Minelle, kankse nån mer...InaFia skrev 2007-03-31 20:32:25 följande:Hej på er. va på mässan idag och tyckte det va helt ok, lugnare på em. handla lite papper, brads, alfabet och så.En fråga: Vilka nät butiker har American Crafts fotoalbum med ringar???Oj min plus tjänst har visst gått ut, jaja får fixa sedan. -
Alltså vad jag läst om den mässan i september så är det kortmakaren som anordnar den också och de anordnade den i höstas också som också var stoooor, så jag hoppas på den. Då ska jag på mässa! Så det så!
-
Jo
Den mässan som var i höstas (har för mig att det var i början av september) var på Svenska Mässan och var stoooor (å trång) å den som ska vara i höst ska tydligen också vara där. Längtar redan!
-
Seså, bara in med er i min blogg och hjälp mig!
http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
Tack, snälla!