Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-04-02 22:59:15 följande:
    Svarade också Det finns en live butik där jag bor, det kallar jag för MIn butik. Cia o krabaten skrev 2007-04-02 22:54:51 följande: Marajjah: Inte MIN butik utan min hemmabutik liksom. Den jag har i stan och handlar från mest Nej här är man enkel arbetstagare och ingen egen företagare Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga Marajjah skrev 2007-04-02 22:57:36 följande: Grattis Cia!Men vilken är din butik? Du skrev det i ett inlägg innan...Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Aha, det skedde i samma veva som jag skrev inlägg. Sorry, missade det. Men, då har jag ju iaf inte missat att du skulle ha haft en butik. Kändes som att jag borde ha känt till det iaf...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Jen 82 skrev 2007-04-03 21:06:55 följande:
    Kanske lite ot men ändå.... Har för mig att det fanns en massa kamera och fotoexperter här. Vi ska köpa en digital systemkamera och funderar på en Canon eos 400d, men jag kan absolut nada om kameror. Finns det någon annan att rekomendera runt samma prisklass; 7000-8000?
    Detta har jag läst...

http://www.familjeliv.se/Forum/search.php?Q=tips+mot+illam%E5ende&QSort=&pagesize=10&QPhrase=&QAny=&QWithout=&QField=&QDate=&QDB=forum.index&ADVANCED=1&SUBMIT=.%3AS%F6k%3A.&community=&forum=&category=&trade=&area=
  • Marajjah

Claudia
    Vi har en Canon Pixma IP4200 och vi är kanonnöjda med den. Verkligen!

• Marajjah

Hej å hå!
    Påsken avklarad! Nu väntar vi på rutinerna igen som har försvunnit lite iom allt firande.

Hur har det förresten gått i scrapbookingmästar-tävlingen? Nån som vet vem som vunnit?

• Marajjah

Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:22:40 följande:
    Jag vill köpa scrapsaker live , finns inget här i Småland

Jodå, det gör det visst! Åk till Växjö! Tiimari har en massa.
    Å jag är på ett scrapparty i småland, om det är i närheten av där jag bor.

• Marajjah

Måste ju testa på Maria

Maria är miljövetare
    Maria är färdigklädd
    Maria är utbildad
    Maria är övertygad

• Marajjah

Behövs inte, bara du sätter muspekaren på bilden och trycker ctrl+c så är den kopierad, sen ctrl+v

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket