Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83
    Jag har bilder på mappvagnen i mitt galleri

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    theosen skrev 2007-02-18 00:04:09 följande:
    Tjej 83Jag har bilder på mappvagnen i mitt galleriVar har du fått tag i din mappvagn? Skulle gärna vilja ha något liknande...
    Ikea. Om det nu var mig du frågade?
  • Marajjah

har inte längre bredband, ska få, om ett tag. Blivit nåt fel i övergången mellan två abbonemang. modem så länge. Läst igenom allt sen i söndags nu... tog tid kan jag looova.

kollektivt wow till alla nya fina lo:s å alla publiceringar

Fråga ang. clearstamps. Man skulle sätta dem på akrylkloss? Var hittar jag det å hur sätter jag fast dem på en sån?

Claudia
    Var det på scrapperiet du hittat CK top10?

• Marajjah
    claudia79 skrev 2007-02-20 22:52:19 följande:
    Marajjah skrev 2007-02-20 22:45:15 följande: har inte längre bredband, ska få, om ett tag. Blivit nåt fel i övergången mellan två abbonemang. modem så länge. Läst igenom allt sen i söndags nu... tog tid kan jag looova.kollektivt wow till alla nya fina lo:s å alla publiceringar Fråga ang. clearstamps. Man skulle sätta dem på akrylkloss? Var hittar jag det å hur sätter jag fast dem på en sån?ClaudiaVar det på scrapperiet du hittat CK top10?Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 Japp! Jag satte fast en del av stämplarna på cdfodral igår Oproffsigt kanske, men det funkar ju och det är huvudsaken Du drar bara bort skyddsplasten från båda sidorna och sen sätter på - lätt som en plätt!
    ok, för de stampsen du köpt var ju bara för vackra. var hittade du dem nu igen? Orkar inte leta igenom allt igen, inte med detta segmodem... Men, du vet inte var man hittar akrylklossar då, om man nu vill vara lite mer proffsig?

Å vad använder man till att stämpla dem med? Vilken färg alltså?
  • Marajjah

eller färg å färg, jag menar, akrylfärg, ink, eller annat?

• Marajjah

BV
    Så fin!

Cama
    ok, vilken typ av stämpeldynor å hur rengör jag dem då? Vatten å tvål typ eller? har ju rubber stamps sen tidigare, kan jag använda samma saker som jag använder till dem?

• Marajjah

Ang. egna chipboards så läste jag på swescrap att om man målade dem så var det helt ok ur syrafritt perspektiv.

Claudia
    En bra bok är ju "Encyclopedia of Scrapbooking"

• Marajjah

claudia jag tror inte jag vinner, men om, jag säger om.. så har jag nog uppgett min gamla mailadress.. suuuurt

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket