Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mystejen: Det är just en 400D jag lurar på!! ska göra precis du säger och gå och känna lite på den.. och sen har jag hela dagen på mig att bestämma mig, vilket nog behövs
    Alternativet är en begagnad 350D....
    Jag har också Canon sen förut, så det blir nog det igen... men kul att höra om ett annat märke än Nikon/Canon, pylle!!

• Camasunary

Att ta många bilder!!

Har du senaste Scrapbooking m.m?? Helene hade massa fototips där!

• Camasunary

BV: Ta den röda akrylfärgen istället!!

Kan man få en hint om lämplig tidning att köpa så att man kan inspirera sig och frossa i de snygga pappren?? För det är väl ändå inte meningen att jag ska leta upp dem på en reklampelare och riva ner pappret därifrån?? FundersamGlad

Det har blivit dåligt med tidningsläsning för mig på sistone.. har bytt de glassiga magasinen mot Vi föräldrar och Vagabond (måste hålla drömmarna levande!!)... men de ligger i "pappershögen"inplastade och olästa dom också...

• Camasunary

Elle á lá Carte? Det vore ifs trevligt med en GOD tidning, men det är bortkastat med goda recept på mig... jag är bara sugen på kladdkaka . Har bakat 3 hittills men ingen har varit så där gott kladdig och idag använde jag ändå ett recept för "Kladdig kladdkaka". Tog tom ut den 10 minuter tidigare... kanske har vi en superugn?

Ska försöka luska ut om "det" finns i DV, vore trevligt med ett magasin för en gångs skull... kanska kan bläddra igenom tidningen en gång också

(Ursäkta mitt husmodersinlägg!! )

• Camasunary

Jag vill också emblossera!! Köpte ett jättefint pulver i torsdags och det är fortfarande oanvänt!! Förvånad

• Camasunary

Det värsta är att eftersom jag inte fått den där goda, goda kladdkakan än så finns suget kvar!! Räcka ut tungan

• Camasunary

Undrar just hur många som kommer att baka sig en liten kaka imorron.. Fundersam

"Mothers day Pink" från reprint... använde "Old Rose Sparkle" på -kortet!

• Camasunary

Emblossa...är egentligen embossa Ett litet ord på skoj alltså!

• Camasunary
    Blue Vapor skrev 2007-02-17 00:19:40 följande:
     Cama - åååååååååååååååååååh det är som ÄR så snyggt!!!! Aj lööööv "MDP" Det andra undrar jag om jag äger......  tror inte det - har nåt som heter något liknande, men det är säkerligen inte samma för det sparklar inte Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja!! Och ändå står det här oanvänt i sin lilla burk Förvånad

Det andra sparklar så fint så! Inte för inte som jag valde det till "The Ultimate Bling- Contest"
  • Camasunary

Hörni... brukar ni kolla på 2peas?? Har sett 2 mycket märkliga saker & ett fint album...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket