Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Grattis MamaKajsa!! Läcker LO!

• Camasunary

Seedorfs: Det är inte snällt att dela med sig av sånna fynd!! Förvånad

Jag hade ju bestämt mig för att uppdatera vårgarderoben den här månaden och INTE handla scrapgrejs för alla mina slantar...

Men med en ny butik i Kristinehamn med Creative Imaginations papper OCH allt nytt från "over there" så går det nog åt skogen med mina nya kläder... SkrattandeSkrattande

• Camasunary

*Scrapbooking m.m. Vad tycker ni om tidningen? Bra/ Dåligt.... Tidningen är kul, men ger inte så himla mycket inspiration. Tidning känns som ett trögt medium när det gäller trender. Det är liksom "old news" redan när den går i tryck. Men jag är ju en hängiven supporter till det senaste också och vill bara ha nytt, nytt, nytt!! Senaste numret tycker jag var rätt trist, min favorit är fortfarande nr 2

* Craft Robo eller Revulotion?? Solklart Craft Robon!!

* Scrappiz - Kan inte uttala mig om scrappiz, har inte tillräckligt på fötterna för det!

• Camasunary

kikkan: Jag tror inte att jag kommer att scrappa om 18 år!! Då kommer jag att segla på de 7 haven istället  Skrattande

Men jag tror fortfarande att scrapbooking kommer att vara populärt och det finns alltid nya foton att scrappa!

• Camasunary

Konstigt det blev här nu då... provar igen..

• Camasunary

Ang. OH plast: Jag har köpt billigt på Kjell & co!! Skitbra!! Men om det är syrafritt osv osv har jag ingen aning om. Men att man kan göra skitkul saker med den vet jag!! SkrattandeSkrattande

• Camasunary

Japp!! Funkar utmärkt att skriva ut på den plasten och jag har en bläckstråleskrivare. Jag TROR att de kostade runt 100 kr för 25 ark, iaf inte mycket mer än så

• Camasunary

Wow!! Grattis till er med nya kamrater!! Det ska bli kul att se vad ni kan åstadkomma tillsammans Och när ni tröttnat, så kan jag gääärna ta över en!!

• Camasunary

HUR var det på mässan?? Var det mycket nytt?? Räcka ut tunganPenga mun

• Camasunary
    Är alla scrappare ordningssamma? Är det en egenskap som pysslare har kanske???

Nej, du Skumpis!! Alla scrappare är definitivt INTE ordningssamma!! Eller så är jag undantaget som bekräftar regeln!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket