Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ja, du Skumpis Inte tusan vet jag.. inte mitt första val när det kommer till just lim iaf Skulle kanske ta och testa nästa gång Busan har sönder något här hemma!

Usch för gröna flagor Ledsen Jag tycker inte heller att det är "vitt" om det är grönt i också!

• Camasunary

Smart Mystjejen!! Funkar det att limma fast OH med det?

• Camasunary

Venezuela: Hemska tider!! Men, HUR är han funtad?? Vidrigt! Jag har koll nu, så om du inte kommer tillbaka snart så tar jag en runda "dit bort" och tar med mig basebollträet!!

• Camasunary

Hänger ni på många forum? Vilka? Jag hänger i stort sett "bara" på FL av de svenska forumen, på twopeasinthebucket är jag och snyltar så ofta jag kan, och just nu hänger jag på papirgleder också.

Laddar ni upp på alla? Nej, regelbundet bara här.

Vilka forum gillar ni bäst? Mitt scrap-jag skulle förtvina utan 2peas

• Camasunary

V. Tack det samma!! Fram för fler träffar

• Camasunary

NyfikenÖrn: Det pågår en scrapliftutmaning på www.papirgleder.no. Förra veckan utmaning, förutom att lifta, var att det skulle finnas "söm" och ngt vitt på LOn... där kan du kolla på massooor av snygga sydda LOs!!

Du måste (tyvärr?) registrera dig för att få se LOs i större format än i frimärksstorlek!!

• Camasunary

Jäklarns skit!! Upptäckte just att mitt "plus" gått ut Åååå så störande att jag inte hade koll på det!! Grrr...

• Camasunary

Gå in på Galleri och scrolla ner, nedanför LOsarna som kommer upp.. Där står det katagori och då väljer du Scrapliftcup 2007!!

• Camasunary

Venezuela: Är det jag som ser dåligt eller saknas det lite stämplade swirls på LOn? Jag har använt mina idag...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket