-
-
BV: Jag tycker du är duktig som håller dig till planerna! Och inte börjar scrappa en massa annat krafs till tävlingar, utmaningar och gud vet allt... (skriver den som har gjort 2 LOs till lillans album och det var ändå DÄRFÖR jag började scrappa..)
-
Fnyz: Om du satsar på att quilla en hel LO så kanske du har att göra ett par dagar iaf!!
-
Matriark: En hel LO är absolut att rekommendera... annars blir det ingen fnyzig utmaning,, tror jag
Var inne på twopeas och checkade läget... de har haft en messy desk challenge!! Hur kunde jag missa detta?? Jag hade vunnit med hästlängder!! Den som vann hade ju LÖJLIGT LITE bråte på sitt bord... 1 1/2 veckas hårt scrappande utan undanplockning hade jag kunnat konkurrera med!! Nu har jag, tyvärr, städat bordet i över 1 timme idag, så JUST NU är bordet mycket välstädat... men om jag känner mig rätt, så har jag kommit upp i samma höga nivå redan på onsdag
-
Tycker också det är svårt att hitta, jag vimsar mest omkring och ibland hittar jag något kul! Men challenges har de på creating garden. Sen finns det forum också, men dit har jag inte stuckit in min nyfikna nos än
-
Här är det minsann ingen som fotar mig!! Jag får fixa det själv; antingen fota på armslängdsavstånd= jag ser ut som en häst eller med självutlösaren= rätt stela, "uppställda" foton
-
Jodå! Som en häst, men jag vågar inte lägga upp några bildbevis

-
OM jag mot all förmodan skulle ha en egen Rickilakeshow så skulle jag byta namn till Pinky... och det skulle ju fungera alldeles utmärkt!! Go Pinky, go Pinky!!
(Oj oj märks att klockan börjar närma sig 12) -
-
Jättefina Cheri! Det verkar som du har en bra fotomodell
Vilken gullunge! Du kan ju omöjligen ha tidsbrist om du t.o.m har hunnit göra fler än vad som behövs??!