Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 skrev 2007-01-29 09:10:59 följande:
    nyfikenörn kan du inte gå tillbaka o få den för 59 då? elelr ska de va olika priset i butik o nätet? från samma menar ja. ja hade ju krävt att få den för 59 då. hehe.
    Jodå, jag ska ringa dem i morgon. Lite svårt att ta mig dit eftersom gubben har bilen till jobbet.
  • Örnen76
    kikkan skrev 2007-01-29 10:00:53 följande:
    NyfikenÖrn:Så du har inte haft problem med Magnolia?? Har du handlat därifrån många gånger eller? Jag är så sugen på att köpa därifrån, men vet inte om jag vågar. Vill ju inte vänta i flera veckor (månader har jag till och med hört) på att få mina varor, jag vill ju ha dom samma sekund jag skickar beställningen ju......(Lite omöjligt kanske....)Dom har ju så mycket att välja på. Har alla andra här inne haft problem med dom, eller finns det nån mer som är nöjd med dom?Bor ju inte så många mil från Borås, så jag skulle ju kunna åka dit, men oftast har jag ingen bil hemma.
    Tja köper deras stämpelpaket och beställer väl lit e då och då däremellan.
    Det jag gillar med deras fysiska butik (förrutom det underbara utbudet) är att den är så stor och luftig.
  • Örnen76

Cheri - Vad roligt att du ska hålla i scrapbookingkurs!! Lycka till!

Själv ska jag på kurs i GBG på onsdag kväll. Spännande!

• Örnen76

Frågor ang fotografier ni scrappar: Skriver ni ut direkt på datorn, lämnar ni in för framkallning eller har ni egen fotoskrivare?
    Själv lämnar jag in för framkallning.

• Örnen76

Någon som har tips på någon bra webbutik från USA eller GBR? Är framförallt sugen på foamisar och chipboards.

• Örnen76

BV & Jen 82 - Tack för tipset! Vilken sida!!! *dreglar*

• Örnen76

venezuela - supersnyggt kort!!! Har inte provat twinklings. Är det svårt? Håller på att lära mig det där med distresser. Learning by doing, det är klurigt men kul

• Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 08:38:27 följande:
    ni sitter är dygnet runt hihinån som använt mullbärspapper? får jag se hur det blev..
    Japp, på detta kort:

Passade bra som snö, tyckte jag (det var någon månad sedan jag gjorde kortet )
    Har dock aldrig provat det på LO's. Det kan vara lite klurigt att sätta fast.
  • Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 09:11:12 följande:
    nyfikenörn va mysig den va.ja de är ju lite tunnt så hur ska man sätta fast de? limma på pappret o trycka fast de? för man kan la inte limma på det? eller sätta kuddar?
    Tack På kortet har jag tejpat fast pappret bakom. Provade limma, men det gick inte.
  • Örnen76
    kanskesnart skrev 2007-01-30 11:44:42 följande:
    Nu bombar jag tråden här Ska göra ett grattiskort till ikväll och har skrivit ut texten på OH film. Men jag vet inte hur jag ska fästa den på pappret för att det inte ska bli fult?? Någon som har några tips? Vet att det skrivits om det förut men mitt minne är som det är Glue dots eller lim borde väl bli fult eftersom det syns igenom? Brads kanske?
    Brads hade jag kört med
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket